یکی از پیست‌های قدیمی فورتزا بار دیگر برای Forza Motorsport بازمی‌گردد

یکی از پیست‌های قدیمی فورتزا بار دیگر برای Forza Motorsport بازمی‌گردد

پیست Road America که در چندین عنوان قبلی Forza Motorsport گنجانده شده بود، در قسمت بعدی این سری نیز بازخواهد گشت.

<!–

–>

در حالی که به لانچ بازی در ماه اکتبر نزدیک می‌شویم، استودیو Turn 10 همچنان به انتشار جزئیات جدید برای شبیه ساز مسابقه‌ای ادامه می‌دهد و تایید کرده پیست قدیمی و محبوب سری را می‌توانید در هنگام عرضه تجربه کنید.

استودیو Turn 10 با به اشتراک‌گذاری یک کلیپ گیم‌پلی جدید کوتاه در توییتر این موضوع را تایید کرد که Road America در Forza Motorsport جدید بازخواهد گشت.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

اولین بار در اولین قسمت سری فورتزا موتوراسپورت شاهد این پیست در ایالت ویسکانسین بودیم و از آن زمان در چندین بازی Forza Motorsport از جمله قسمت دوم، پنجم و هفتم ظاهر شد.

ریبوت فرنچایز، نویدبخش بهبودهای بصری و وفاداری قابل توجهی است و طرفداران می‌توانند مشتاقانه منتظر بازآفرینی دقیق‌تر و واقعی‌تر از این مسیر باشند.

همانطور که Turn 10 قبلا تایید کرده بود، Forza Motorsport در مجموع با ۲۰ پیست لانچ می‌شود که از این تعداد ۱۵ مسیر بازگشتی از بازی‌های قدیم خواهند بود. پنج پیست جدید هنوز رونمایی نشده‌اند.

Forza MotorsportForza Motorsport

بازی Forza Motorsport 8 در تاریخ ۱۰ اکتبر برابر با ۱۸ مهر به صورت رسمی در دسترس علاقه‌مندان پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

این یکی از تقریبا ۴۰ بازی خواهد بود که در اواخر ماه آگوست در غرفه مایکروسافت در گیمزکام به نمایش گذاشته خواهد شد، اگرچه قابل بازی کردن نخواهد بود.

به تازگی چند اسکرین‌شات از بازی لو رفت که ماشین RS3 LMS Touring را در کورس Maple Valley با جلوه‌های باران نشان می‌داد.


مطلب پیشنهادی:چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟بله، در کامپیوتر!
چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟


ویجی‌لاگ پلاسترکوندن بالدرز گیت ۳ و آشتی ایکس باکس و اسکوئر انیکس

احتمال ساخت بسته الحاقی برای Baldur’s Gate 3 بسیار پایین است - ویجیاتواحتمال ساخت بسته الحاقی برای Baldur’s Gate 3 بسیار پایین است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.