یکی از قابلیت‌های جذاب One UI سامسونگ وارد اندروید می‌شود

گوگل در نوامبر ۲۰۲۳ (آبان و آذر ۱۴۰۲) با انتشار یک نسخه‌ی بتا از اندروید ۱۴ ویژگی جدیدی به‌نام Private Space را به‌نمایش گذاشت. این قابلیت مشابه Secure Folder در گوشی سامسونگ است و به‌کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها را در گوشی هوشمند خود مخفی کنند.

به‌گزارش Android Authority، قابلیت مورد بحث با اضافه شدن برخی گزینه‌ها به بتای اندروید ۱۴ در نسخه‌ی QPR3 2.1، بیش از پیش شبیه Secure Folder سامسونگ شده است.

ویژگی‌های جدید قابلیت Private Space اندروید

یکی از گزینه‌های جدید Private Space به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌طور خودکار بعد از هربار قفل کردن دستگاه یا پنج دقیقه عدم فعالیت، دسترسی به این فضا را غیرممکن کنند.

اکنون در هنگام راه‌اندازی قابلیت مذکور علاوه‌بر آگاه‌سازی کاربران از گزینه‌های مختلف، به آن‌ها پیشنهاد می‌شود که یک حساب گوگل اختصاصی ایجاد کنند تا اطلاعات‌شان از Private Space خارج نشود.

مقاله‌های مرتبط

به‌احتمال زیاد مدل‌های مختلف گوشی گوگل بعد از دریافت اندروید ۱۵ به ویژگی Private Space مجهز خواهند شد. باید دید که بعد از انتشار گسترده‌ی قابلیت یادشده شاهد همکاری مجدد سامسونگ و گوگل خواهیم بود یا خیر؛ این دو شرکت مدتی پیش ویژگی‌های Nearby Share و Quick Share را با یکدیگر ادغام کردند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.