یکی از صحنه‌های اصلی Deadpool 3 بر اساس فیلم Star Wars: Return of the Jedi ساخته شده است

یکی از صحنه‌های اصلی Deadpool 3 بر اساس فیلم Star Wars: Return of the Jedi ساخته شده است

شان لوی، کارگردان فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) به تازگی اعلام کرده که یکی از صحنه‌های کلیدی و مهم فیلم مارول بر اساس فیلم جنگ ستارگان: بازگشت جدای (Star Wars: Return of the Jedi) ساخته شده است. لوی بیان کرده که زمانی به تماشای این فیلم در سینما رفته بوده و از این طریق می‌خواهد به این فیلم جنگ ستارگان احترام کند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل

شان لوی در صحبت‌هایش با Esquire توضیح داد:

من به ضوح صحنه‌ای که در آن لوک از ویدر در اتاق امپراتور پنهان شده و وید در حال سخنرانی است که «اگر تو به سمت تاریکی روی نیاوری، شاید خواهرت این کار را انجام دهد» پایان می یابد. در آن لحظه سکوت سنگینی سالن سینما را فرا گرفته بود؛ ناگهان ویدر دکمه اشتباهی را فشار داد. لوک با فریاد از سایه ها بیرون می‌آید و در نبرد لایت‌ سیبر علیه ویدر به شهر می‌رود. احساسی که داشتم: چهل ثانیه سکون تماشاگران و سپس تماشای آن و احساسات، نه تنها در چشمانم، بلکه در قلبم نیز موج می‌زد.

فیلم Deadpool 3فیلم Deadpool 3

لوی در ادامه توضیح داد که این تجربه چگونه سینما را در ذهن او خاص کرده است: «زمانی که مضامین طنین‌انداز است و که به مخاطب یادآوری می‌شود که جهان بسیار بزرگتر از خودمان است، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی ایجاد می‌کند که بسیار زیباست.» برای یکی از صحنه‌های کلیدی فیلم ددپول ۳ من به تیم بدلکار و اکشن گفتم: «بچه‌ها، این همان لحظه خاطره‌انگیز «جدای» است. من آن صحنه از ویدر و لوک را در تلفنم کشیدم و دوباره بررسی کردم که چگونه از آن عکس گرفته و کادر بندی شده است. به این ترتیب طرفداران مشتاق جنگ ستارگان قرار است صحنه‌ای را ببینند که من من دهه‌ها پیش در یک سینما تماشا کردم.»

لازم به ذکر است که تولید فیلم Deadpool 3 به دلیل اعتصابات SAG-AFTRA متوقف شده بود و از همین رو، فیلم در زمان مقرر اکران نخواهد شد. فیلم ددپول ۳ قرار بود در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود که گویا تا آن زمان آماده نخواهد بود.

حتی اگر اعتصاب انجمن SAG-AFTRA طی چند هفته آینده به اتمام برسد، باز هم زمان کافی برای جمع کردن بازیگران و تیم تولید برای شروع فیلم‌برداری وجود ندارد. حال که تاخیر Deadpool 3 حتمی به نظر می‌رسد، باید منتظر بمانیم دیزنی تا تاریخ اکران جدید آن را مشخص کند.   


مطلب پیشنهادی:بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینماگریم ابزاری برای دگرگونی
بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینمابهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینما


ناامیدی کالاف دیوتی جدید و بحران بانجی | ویجی‌لاگ پلاس

آمار جدید فروش نینتندو سوییچ و بازی‌های آن مشخص شد - ویجیاتوآمار جدید فروش نینتندو سوییچ و بازی‌های آن مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.