یوتیوب در حال تست دو قابلیت هوش مصنوعی جدید است

gettyimages 1530252654

یوتیوب در حال تست دو قابلیت هوش مصنوعی جدید است که می‌تواند این پلتفرم ویدیویی را برای کاربران جذاب‌تر کرده و از نظر اطلاعاتی هم بهبود پیدا کند.

به نظر می‌رسد یوتیوب قصد دارد دو قابلیت هوش مصنوعی جدید به پلتفرم خود اضافه کند. در حال حاضر این قابلیت‌ها تنها برای برخی از کاربران حساب‌های پرمیوم در دسترس قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دو قابلیت هوش مصنوعی جدید یوتیوب چیست؟

طبق گزارش ۹to5Google، ویژگی اول Ask نام دارد که در واقع یک چت هوش مصنوعی بوده که به کاربران این قابلیت را می‌دهد که سوالاتی درباره ویدیوهایی که تماشا می‌کنند بپرسند و پاسخ‌های آن توسط مدل زبانی LLMs تولید می‌شود. همینطور کاربران می‌توانند از این چت درخواست معرفی محتواهای مرتبط را داشته باشند.

این ویژگی در حال حاضر در برخی از ویدیوهای انگلیسی ظاهر می‌شود و فقط برای تعدادی از کاربران حساب‌های پرمیوم در برنامه اندرویدی یوتیوب در دسترس است.

ویژگی دوم، یک ابزار قدرت گرفته از هوش مصنوعی بوده که نظرات طولانی را به صورت مرتب و قابل فهم دسته‌بندی می‌کند. این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا نظراتی که بیشتر به آن‌ها علاقه دارند را پیدا کنند و تولید کنندگان محتوا می‌توانند راحت‌تر بخش کامنت ویدئوهای خود را مدیریت کنند.

بخش Topics همراه با گزینه‌های مرتب‌سازی «برترین» و «جدیدترین» در برخی از ویدیوها که به ویژگی دوم مجهز هستند، ظاهر می‌شود. یوتیوبرها می‌توانند این بخش را مدیریت کرده و برخی از کامنت‌ها را پاک کنند.

اخیراً، یوتیوب اهمیت هوش مصنوعی در دنیای مدرن را درک کرده و تلاش داشته تا با استفاده از این تکنولوژی نوظهور برنامه خود را ارتقا دهد. در این مدت یوتیوب ابزارهایی نیز معرفی کرده است؛ از جمله ابزار هوش مصنوعی یوتیوب که صدای فرد را شبیه خواننده محبوب وی می‌کند تا استفاده از قابلیت دوبله ویدیوهای یوتیوب با هوش مصنوعی که مدت‌ها پیش به طور رسمی معرفی شد.

در نهایت شایان ذکر است که دو قابلیت آزمایشی جدید یوتیوب از طریق صفحه «Try experimental new features» در وب و اپلیکیشن تا تاریخ ۵ دسامبر در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این دو قابلیت آزمایشی هوش مصنوعی یوتیوب چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.