یوبی سافت ۳ بازی رونمایی نشده خود را لغو کرد؛ تاخیر دوباره عنوان Skill & Bones

بر اساس گزارش مالی جدید شرکت «یوبی سافت» (Ubisoft)، سه بازی رونمایی نشده لغو و عنوان مورد انتظار Skull & Bones برای ششمین بار متوالی تأخیر خورده است. «یوبی سافت» اعلام می‌کند که علت مشکلات مالی موجود، عملکرد ضعیف بازی‌های اخیر شرکت بوده است.

شرکت Ubisoft اعلام کرد که سه بازی رونمایی نشده خود را لغو کرده و تاریخ انتشار بازی دزدان دریایی Skull & Bones را برای ششمین بار به تعویق انداخته است. Ubisoft اعلام می‌کند که شرکت با چالش‌های بزرگی روبرو است. همچنین عناوین اخیر این شرکت مانند Mario + Rabbids Sparks of Hope و Just Dance 2023 از نظر فروش عملکرد ضعیفی نیز داشتند.

لغو 3 بازی یوبیسافت

امروز صبح، «یوبی سافت» در بیانیه مطبوعاتی خود شرح داد که شرکت یک راهبرد جدید برای باقی‌مانده سال مالی و همچنین کاهش انتظارات برای سه‌ماهه گذشته مالی خود ترسیم کرده است. Ubisoft اعلام کرد که شرکت با چالش‌های بزرگی روبرو شده است، چون صنعت بازی‌های رایانه‌ای همچنان به سمت و سوی برندهای بزرگ و عناوین قدیمی حرکت می‌کند که می‌توانند امکان دسترسی بازیکنان به پلتفرم‌ها و مدل‌های تجاری را فراهم کنند.

درحالی‌که «یوبی سافت» اشاره می‌کند که هدفش تولید برندهای بزرگ، فراگیر و جهانی بوده است، در این بیانیه اضافه می‌کند:

برخی از بازی‌های شرکت هنوز سرمایه‌‌ مالی برای عرضه‌شان به بازار در نظر گرفته نشده است، چون لانچ‌های اخیر عملکرد ضعیفی در فروش نسبت به انتظارات شرکت داشتند.

«یوبی سافت» در این بیانیه به طور انحصاری به بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope اشاره می‌کند. این بازی علی‌رغم «داشتن یک برنامه بازاریابی بلندپروازانه»، در هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۲ و اوایل ژانویه با عملکرد ضعیفی در بازار فروش مواجه شد. این اتفاق حتی شامل آخرین نسخه از سری پرمخاطب Just Dance نیز می‌شود.

لغو ۳ بازی یوبی سافت و تعویق تاریخ انتشار بازی Skill & Bones

در ادامه، شرکت Ubisoft درباره وضعیت انتشار بازی Skill & Bones توضیح می‌دهد. این شرکت برای ششمین بار تاریخ انتشار این عنوان مورد انتظار را به تعویق انداخت. «یوبی سافت» در نظر دارد که این بازی در اوایل سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ عرضه شود. همچنین ممکن است بازیکنان در اواخر دسامبر سال جاری فرصت تجربه بازی Skill & Bones را پیدا کنند.

شرکت Ubisoft در نظر دارد که هزینه تولید و توسعه بازی‌های پریمیوم و رایگان سال آینده خود را کاهش دهد. این شرکت قصد دارد تمرکز خود را روی بازسازی و کاهش هزینه در سال ۲۰۲۳ بگذارد. با خبر لغو ۳ بازی یوبی سافت، بی‌شک سرمایه‌گذاران نگران وضعیت پروژه‌های آینده این شرکت هستند. باید منتظر ماند و دید که «یوبی سافت» چه برنامه‌ای برای بازی‌های آینده خود مانند Avatar: Frontiers of Pandora، Assassins Creed Mirage و Skill & Bones خواهد داشت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.