یوبیسافت دلیل کنسل شدن بازی Immortals Fenyx Rising 2 را اعلام کرد

شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) به‌تازگی اعلام کرد بازی Immortals Fenyx Rising 2 را به خاطر اولویت‌ داشتن یکی دیگر از فرانچایزهای این استودیو – یعنی «اساسینز کرید» (Assassin’s Creed) کنسل کرده است. گفتنی است ساخت نسخه جدید مجموعه Assassin’s Creed با نام رمزی Red از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری wccftech، «استیفن توتیلو» (Stepehen Totilo)، از خبرنگاران وب‌سایت Axios به وسیله منبع خبری خود متوجه شده است عنوان Assassin’s Creed Codename Red برای شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) از اهمیت بالایی برخوردار است. با اینکه «یوبیسافت» اعلام کرده بود آن‌ها نیروی بیشتری برای پروژه‌های معرفی‌نشده به کار گرفته‌اند، «توتیلو» از منابع خود متوجه شده که شرکت مذکور این نیروها را برای کار روی دو نسخه جدید مجموعه «اساسینز کرید» با نام‌های رمزی Red و Hexe جمع‌آوری کرده است.

از سوی دیگر، «اندی رابینسون» (Andy Robinson) از خبرگزاری VGC مطلع شده است اعضای استودیو Quebec که روی دنباله Immortals Fenyx Rising مشغول به فعالیت بودند، همگی اکنون به تیم توسعه پروژه AC: Red ملحق شده‌اند. «توتیلو» قبلاً گفته بود فرایند ساخت بازی Immortals Fenyx Rising 2 به خوبی پیش می‌رود و «یوبیسافت» قصد دارد یک عنوان درخشنده برای طرفداران منتشر کند.

کنسل شدن بازی Immortals Fenyx Rising 2

دلیل کنسل شدن بازی Immortals Fenyx Rising 2؛ افزایش تمرکز روی فرایند ساخت Assassin’s Creed Red

گفتنی است این خبر چندان تعجب‌برانگیز به حساب نمی‌آید، چون «یوبیسافت» در اواخر اردیبهشت امسال به طور رسمی اعلام کرد تمام نیروی خود را برای توسعه نسخه‌های جدید مجموعه Assassin’s Creed می‌گذارد. این شرکت تصمیم گرفت تعداد نیروی کار خود را به ۴۰ درصد افزایش دهد. همچنین گفتنی است «یوبیسافت» می‌خواهد تمرکز بیشتری روی ساخت عناوین AAA بگذارد و به همین علت، توجه کمتری به بازی Immortals Fenyx Rising 2 اختصاص می‌یابد.

بازی Assassin’s Creed Red قرار است بعد از Mirage منتشر شود و به نظر می‌خواهد مسیر تازه‌ای در این مجموعه پرطرفدار ایجاد کند. داستان بازی AC: Red در زمان دوران فئودال ژاپن اتفاق می‌افتد. بازیکنان در بازی Red کنترل دو شخصیت (یک زن سامورایی و یک شینوبی که پناهجوی آفریقایی است) برعهده خواهند گرفت. عنوان Hexe قرار است اتفاقات و تحولات سیاسی میان اروپا و امپراطوری روم را به تصویر بکشد. گفتنی است عنوان Hexe تمرکز بیشتری روی عناصر جادو خواهد داشت. بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلتفرم‌های نسل گذشته، نسل حاضر و کامپیوتر شخصی (PC) عرضه می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.