یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت DLC برای بازی Assassin’s Creed Mirage ندارد

شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) قصد دارد به این‌زودی‌ها بسته‌‌الحاقی یا DLC برای بازی «اساسینز کرید: سراب» (Assassin’s Creed Mirage) منتشر نکند. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت پس از گذشت چند ماه، DLC‌هایی برای تمامی نسخه‌های Assassin’s Creed عرضه می‌کرد.

سازندگان ارشد بازی Assassin’s Creed Mirage اخیراً در سامانه «ردیت» (Reddit) حضور یافتند تا به سوالات و نیازهای کاربران این مجموعه پرطرفدار پاسخ دهند. بسیاری از کاربران در مورد انتشار یا عدم انتشار بسته‌های الحاقی پس از عرضه این بازی سوال پرسیدند. آن‌ها در جواب گفتند هیچ برنامه‌ای برای انتشار DLC یا محتوای انحصاری پس از انتشار برای عنوان Mirage در نظر گرفته نشده است.

عدم انتشار DLC برای بازی Assassin’s Creed Mirage؛ آیا نظر یوبی‌سافت در این باره تغییر پیدا می‌کند؟

گفتنی است سازندگان قصد دارند با توسعه بازی Assassin’s Creed Mirage، طرفداران را به ریشه اصلی مجموعه بازگردانند. به عبارت دیگر، بازی Mirage در گیم پلی جهان-آزاد اتفاق نمی‌افتد و از عناصر نقش‌آفرینی Assassin’s Creed Origins دوری می‌کند. انتشار بسته‌الحاقی برای نسخه جدید مجموعه Assassin’s Creed ممکن است زیاد سورپرایزکننده تلقی نشود، هرچند شاید برخی از طرفداران را ناامید کند.

DLC برای بازی Assassin's Creed Mirage

البته باید دقت داشت که «استفانی بودن» (Stephanie Bouden) – یکی از سازندگان ارشد این بازی – از واژه «در حال حاضر» برای توصیف شرایط وجود DLC برای بازی مذکور استفاده کرده است. شرکت «یوبی‌سافت» همیشه می‌تواند نظر خود را در این موارد تغییر دهد اگر عنوان AC: Mirage بتواند فروش قابل‌توجهی در بازار داشته باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.