یراق آلات کابینت در دکور آشپزخانه ساده

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و
تحریریه مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.

وقتی وارد آشپزخانه می‌شوید، احتمالاً کابینت‌ها را قبل از پیشخوان یا حتی وسایل دکوری آشپزخانه می بینید. به همین دلیل تصمیم گیری برای انتخاب سبک درب، رنگ و انواع اکسسوری و یراق آلات کابینت کار چندان ساده ای نیست و تمام جزئیات کوچک کابینت آشپزخانه به راحتی می توانند بر طراحی فضای کلی تأثیر بگذارند؛ به خصوص اگر شما طرفدار سبک مینیمال (ساده گرایی) هستید، پس کابینت ها در دکور آشپزخانه ساده در معرض دید بسیار زیادی هستند؛ بنابراین یراق آلات کابینت که اکثرا در ظاهر کار دیده نمی شوند، نقش بسیار مهمی در زیبایی و کارایی آشپزخانه دارند و تاثیر زیادی بر ظاهر کابینت ها می گذارند.

هدف از این مقاله، معرفی و بررسی انواع یراق‌آلات کابینت ساده است که با استفاده از آن‌ها دکور آشپزخانه خود را بهبود ببخشید و عملکرد راحت‌تری را در استفاده از کابینت ها تجربه کنید.

طراحی دکوراسیون کابینت ساده

دکوراسیون ساده یا مینیمال یکی از جدید ترین سبک های چیدمان دکوراسیون است. در این سبک چیدمان بر خلاف دکوراسیون کلاسیک، همه ی وسایل در نهایت سادگی و همه ی رنگ ها روشن هستند؛ بنابراین یراق آلاتی که برای کابینت خریداری می کنید ساده و به دور از تجملات باشند تا دکوراسیون آشپزخانه ی ساده ی شما زیبایی خود را حفظ کند.

دکوراسیون ساده آشپزخانه باعث می شود که آشپزخانه ی شما بزرگ تر و پر نور تر به نظر برسد، بنابراین این نوع سبک چیدمان دکوراسیون، مناسب ترین چیدمان برای آشپزخانه های کوچک است.

یراق آلات کابینت چیست؟

یراق آلات کابینت جزئیاتی هستند که عملکرد صحیح کابینت ها را تضمین می کنند و همین امر باعث می شود تا ظاهر کابینت ها نیز زیبا تر جلوه کند. وقت گذاشتن برای انتخاب و خرید یراق الات کابینت با کیفیت و مناسب، باعث می شود تا در طی سال های آینده نیازی به تعمیر یا تعویض آن ها نداشته باشید.

در این بخش با انواع یراق آلات کابینت و مدل های مختلف آن آشنا خواهید شد تا بتوانید بهترین یراق کابینتی را برای دکور آشپزخانه ی ساده ی خود انتخاب کنید.

لولا کابینت: مهم ترین یراق برای تمام کابینت ها

هیچ چیز بدتر از این نیست که وارد آشپزخانه شوید و ببینید که درب کابینت ها به حالت کج شده باز هستند؛ بنابراین فرقی نمی کند که سبک و مدل کابینت های شما به چه شکلی باشد، کابینت ها برای باز و بسته شدن درست به لولا کابینت نیاز دارند؛ لولا کابینتی در مدل های مختلف توکار، روکار و نیمه روکار تولید می شود. کابینت های مینیمال معمولا ساده و یکدست هستند، بنابراین لولا کابینت روکار بهترین انتخاب محسوب می شود؛ لولا روکار باعث می شود که درب کابینت بر روی بدنه کابینت قرار بگیرد و چارچوبی در اطراف درب کابینت مشخص نباشد.

یراق الات کابینت برای زیبایی کابینت های مینیمال _ تجهیز یراق

جک کابینت: کمک به لولا برای کابینت های هوایی

اگر درب کابینت های شما به سمت بالا باز می شوند، برای سادگی در باز شدن و باز ماندن درب ها به جک درب کابینت نیاز پیدا می کنید. البته دقت کنید که جک ها به تنهایی برای باز و بسته کردن درب کابینت مناسب نیستند و حتما به لولا کابینت نیز نیاز است.

جک کابینت در سه مدل پمپی، اتوبوسی و اونتوس در بازار موجود هستند. جک پمپی یا جک گازی متداول ترین انواع جک کابینت است. جک اتوبوسی درب کابینت را به موازات درب بالایی هدایت می کند تا آشپزخانه جلوه ی زیباتر و منظم تری داشه باشد. جک اونتوس برای درب های سنگین مناسب است و درب را در موقعیت دلخواه شما نگه می دارد.

جک اتوبوسی به دلیل نحوه ی باز و بسته کردن درب کابینت، مناسب ترین جک کابینت برای دکور آشپزخانه ساده محسوب می شود.

قرنیز کابینت: محافظت از کابینت در برابر رطوبت

قرنیز کابینت در حد واصل دیوار و کابینت نصب می شود و از نفوذ آب به پشت کابینت و خراب شدن بدنه ی کابینت جلوگیری می کند. قرنیز ها در مدل ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند تا به سادگی با دکوراسیون آشپزخانه و رنگ کابینت ها هماهنگ شوند.

پایه کابینت: نگهدارنده ی وزن کابینت

پایه کابینت به قسمت زیر کابینت های زمینی متصل می شوند و فاصله ای را بین کابینت و زمین ایجاد می کند تا گرد و خاک و آب به بدنه ی کابینت سرایت نکند. مرغوبیت جنس پایه کابینتی از آن جایی مهم است که بسیاری از وزن کابینت و ظروف قرار گرفته در آن بر عهده ی پایه است.

پایه ها از جنس پلاستیک، استیل و آهن آبکاری شده تولید می شوند؛ پایه های پلاستیکی و استیل گزینه ی مناسبی برای استفاده هستند اما سعی کنید از پایه های آبکاری شده استفاده نکنید، چرا که در اثر مجاورت با رطوبت زنگ می زنند و جلوه ی ناخوشایندی را در ظاهر کابینت ها ایجاد می کنند.

برای اینکه دکوراسیون آشپزخانه ی مینیمال شما در حالت ساده ی خود باقی بماند، لازم است تا از پایه هایی هم رنگ و منطبق با ظاهر کابینت ها انتخاب کنید؛ با این حال بهتر است برای سادگی و یکدست بودن بیشتر دکوراسیون، از پاخور کابینت استفاده کنید.

پاخور کابینت: زیبایی و یکدست بودن کابینت ها

پاخور کابینت قطعه ی صاف و بلندی است که در زیر بدنه ی کابینت قرار می گیرد و توسط کلیپس هایی به پایه کابینت متصل می شود. پاخور کابینتی علاوه بر زیبایی بیشتر دکوراسیون، باعث می شود که گرد و خاک کمتری به زیر کابینت نفوذ کند؛ همچنین به دلیل دیده نشدن قسمت زیر کابینت، نیازی به شستشوی مداوم گرد و خاک ندارید و وسایلی که از دست شما می افتند زیر کابینت نمی روند.

اگر در هنگام ساخت کابینت ها از سازنده ی کابینت خود بخواهید که از اضافه ی ام دی اف کابینت ها، پاخور کابینت را بسازند، کابینت های یکدست و مناسب تری برای دکوراسیون ساده ی آشپزخانه ی خود خواهید داشت. البته اگر سال هاست که از ساخت کابینت های شما می گذرد و به ام دی اف مشابه کابینت هایتان دسترسی ندارید، می توانید از بین پاخور های آماده ای که در بازار وجود دارد، مشابه ترین طرح و رنگ را انتخاب کنید.

ریل کشو: تنوع بی نظیر در مدل

ریل کشو یکی از یراق آلات بسیار پر استفاده است که در طول زمان به شکل ها و مدل های مختلفی تولید شده است. متداول ترین ریل های مورد استفاده برای کشو کابینت، ریل ساچمه ای و بهترین آن ها ریل تاندم است. البته جدید ترین نوع ریل کشو کابینت ریل مجیک باکس است که یک کشوی کامل بدنه دار همراه با ریل برای کابینت ها محسوب می شود.

شما می توانید بسته به بودجه و وزن کشوی مورد نظرتان، بهترین مدل ریل را انتخاب کنید.

دستگیره کابینت: شناخته شده ترین و پر استفاده ترین یراق کابینتی

دستگیره کابینت یراقی است که بیشترین تاثیر را در ظاهر کابینت ها دارد. با انتخاب دستگیره مناسب، دکوراسیون کابینت های کلاسیک یا مدرن شما تکمیل می شود. دستگیره ها در انواع بسیار متنوعی از جمله تک پیچ، دو پیچ، شاخه ای و مخفی تولید می شوند؛ اما بهترین دستگیره برای کابینت های ساده یا مینیمال، دستگیره مخفی کابینت است. دستگیره مخفی در قسمت لبه ی داخلی درب کابینت نصب می شود و بدون اینکه در ظاهر کابینت ها مشخص باشد به شما کمک می کند تا درب کابینت ها را به راحتی باز و بسته کنید.

یراق الات کابینت برای زیبایی کابینت های مینیمال _ تجهیز یراق

جدید ترین یراق آلات و تجهیزات کابینت

بسیاری از افراد همیشه پیرو شعار “زیبایی در سادگی است” هستند؛ با این حال لازم است بدانید که سادگی منافاتی با استفاده از یراق آلات و تجهیزات مدرن ندارد؛ به عنوان مثال می توانید به جای درب های ساده ی کابینت، از پروفیل درب شیشه ای استفاده کنید. پروفیل آلومینیوم درب شیشه ای نسل جدید درب های شیشه ای هستند که زیبایی و سادگی را به صورت همزمان به آشپزخانه ی شما هدیه می دهد. شما می توانید این درب های شیشه ای را در مدل های متنوع و رنگ های مختلف، متناسب با دکور آشپزخانه ی مینیمال خود تهیه و نصب کنید و از جذابیت درب های شیشه ای پروفیلی لذت ببرید.

از تجهیزات دیگری که باعث زیبایی و جلوه ی آشپزخانه ی شما می شوند، تجهیزات نورپردازی کابینت هستند؛ تجهیزات نورپردازی مدرن در ظاهر آشپزخانه مشخص نیستند، بنابراین ظاهر دکوراسیون ساده ی آشپزخانه را حفظ می کنند، اما با جلوه ی بی نظیری که ایجاد می کنند باعث جذابیت دو چندان کابینت ها می شوند.

کابینت های ساده و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه

یراق آلات کابینتی نقش بسیار مهمی در زیبایی و کارایی آشپزخانه دارند؛ از دستگیره ها گرفته تا لولای کابینت همگی به ظاهر کلی کابینت ها در آشپزخانه جلوه می بخشند و کابینت ها حال و هوای آشپزخانه ی شما را تغییر می دهند؛ بنابراین برای تغییر ساده و کم هزینه ی کابینت ها تنها کافیست یراق آلات خراب کابینت را با یراق آلات جدید و مرغوب عوض کنید.

در حالی که قوانین خاصی برای انتخاب یراق آلات کابینت ساده وجود دارد و همه چیز باید در دکور مینیمال در نهایت سادگی باشد، اما شما می توانید بسته به سلیقه ی خود، از انواع یراق آلات استفاده کنید. برای مشاهده ی تمام انواع یراق الات کابینتی می توانید به وب سایت تجهیز یراق مراجعه کرده و از صفحه ی یراق آلات کابینت دیدن نمایید.

بهترین برند های تولید کننده یراق کابینتی

وقتی صحبت از یراق آلات مرغوب و با دوام می شود، لازم است تا علاوه بر جنس یراق، عملکرد و زیبایی آن ها نیز در نظر گرفته شود. آشپزخانه های زیادی وجود دارند که از نظر ظاهری بسیار زیبا و شکیل هستند، اما عملکرد عالی و طول عمر بالای یراق آلات، موضوعی است که در بسیاری از آشپزخانه ها رعایت نمی شود.

شما می توانید برای اطمینان از کیفیت یراق آلات کابینت، محصولات مورد نظرتان را از بین برند های برتر تولید کننده ی یراق آلات انتخاب کنید. بهترین برند های تولید کننده یا وارد کننده ی یراق کابینتی در ایران برند های: فانتونی، ملونی، بلوم و هفله هستند. در هنگام خرید دقت کنید که محصولاتی که تهیه می کنید تقلبی و فیک نباشند؛ چرا که در این صورت یراق آلات بی کیفیت را با قیمت بالا خریداری کرده اید. یکی از بهترین راه های خرید محصولات اصل، خرید از فروشگاه های معتبری چون تجهیز یراق است.

خرید یراق آلات کابینت مرغوب و با دوام از تجهیز یراق

تمام یراق آلاتی که در فروشگاه تجهیز یراق عرضه می شوند، با مشخصات کامل ارائه شده اند تا شما بتوانید با دید کامل، یراق آلات مورد نظرتان را انتخاب کنید و پس از دیدن عکس یراق از تمام زوایا، محصول مورد نظرتان را به سه روش اینترنتی، تلفنی (۰۲۱۷۷۳۴۳۵۵۶) و حضوری خریداری کنید.

لازم به ذکر است که کارشناسان مجرب تجهیز یراق در تمام ساعات کاری هفته آماده ی مشاوره ی رایگان درباره محصولات، جنس و برند آن ها به شما هستند.

تجهیز یراق نمایندگی فعال برند های ملونی، فانتونی، بلوم و هفله است و گارانتی معتبر کالا در تجهیز یراق نیز باعث می شود تا خیال شما از بابت کیفیت و اصالت محصولات راحت باشد.

البته تجهیز یراق علاوه بر یراق آلات کابینت محصولات دیگری از جمله اکسسوری کابینت، تجهیزات نورپردازی کابینت و کمد، تجهیزات کمد دیواری، یراق درب ریلی و … را نیز عرضه کرده است و شما می توانید تمام این محصولات را در فروشگاه تجهیز یراق مشاهده و خریداری کنید.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.