گیگابایت سه مادربرد AORUS سفید بر پایه پلتفرم AMD AM5 را معرفی کرد

روز گذشته شرکت گیگابایت، به عنوان یکی از نام‌های پیشرو در طراحی و ساخت انواع مادربرد، کارت‌های گرافیک و دیگر سخت‌افزاری‌های پیشرفته، از سه مادربرد با رنگ بندی سفید بر روی پلتفرم AMD AM5 رونمایی کرد: این مادربردها شامل X670E AORUS PRO X، B650 AORUS ELITE AX ICE و B650M AORUS ELITE AX ICE هستند، که به گیمرها مجموعه گسترده‌ای از گزینه‌ها را برای ساخت سیستم‌های گیمینگ با محوریت رنگ سفید می‌دهند.

نگاهی به مادربرد B760 Aorus Master گیگابایت

B650 AORUS ELITE AX ICE 3
مادربرد B650M AORUS ELITE AX ICE

گیگابایت تمام تلاش خود را برای زیباتر کردن مادربردهای AORUS سفید به کار برده است

جدا از بحث مشخصات سخت افزاری، شاید اولین چیزی که نظر هر علاقه‌مند به سخت افزاری را به خود جذب می‌کند، ظاهر و رنگ بندی زیبای این مادربردهای سفید گیگابایت است. بردهای PCB آن دارای جدیدترین لایه‌ای رنگی هستند که با جلوه های نورپردازی مسحورکننده برجسته شده است. همچنین رابط کاربری BIOS آن نیز، یک نسخه سفید رنگ است که یک رابط عملیاتی بصری با طراحی زیباشناختی و همسو با سخت افزار را ارائه می‌دهد. با اضافه شدن آنتن سفید براق، این مادربردها هرچه بیشتر به صورت یکپارچه رنگ سفید را به کاربران ارائه می‌دهند.

X670E AORUS PRO X 3
مادربرد X670E AORUS PRO X

علاوه بر این، X670E PRO X دارای پشتیبانی پیشرفته از Wi-Fi 7، یک ویژگی Ultra Durable™ تقویت‌شده، و عناصر خلاقانه سازگار با DIY است:

اسلات X Ultra Durable™ PCIe UD

اسلات X Ultra Durable™ PCIe UD به عنوان یک دستاورد قابل توجه در این مادربردهای جدید به حساب می‌آید. طراحی یکپارچه و بدون درز آن که به طور ایمن به یک صفحه پشتی اختصاص داده شده است، ظرفیت تحمل بار را ده برابر افزایش می‌دهد. این ویژگی همراه با نوار لاستیکی داخلی که از PCB کارت گرافیک شما در برابر خراش‌های احتمالی محافظت می‌کند، پایه‌ای تزلزل ناپذیر برای کارت‌های گرافیکی ایجاد می‌کند و دوام و عملکرد بهتری را تضمین می‌کند.

B650M AORUS ELITE AX ICE 3
مادربرد B650 AORUS ELITE AX ICE

M.2 EZ-Latch:

طراحی هیت سینک بدون پیچ با M.2 EZ-Latch Plus تکمیل شده است که برای نصب بدون زحمت M.2 SSD طراحی شده است.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.