گیگابایت در تمدید ضمانت مانیتور QD OLED به MSI و ASUS می‌پیوندد

شرکت گیگابایت به روند تمدید ضمانت‌های مانیتور QD OLED پیوسته زیرا این شرکت یک دوره ضمانت سه ساله گسترده را برای کل مجموعه مانیتورهای خود معرفی کرده است. این شرکت اکنون با مانیتورهای بازی AORUS QD-OLED خود تا ۳ سال گارانتی تمدید شده ارائه خواهد داد.

صنعت مانیتور بالاخره تصمیم گرفت ضمانت‌های مانیتورهای بازی OLED خود را تمدید کند. به همین منظور شرکت‌های ایسوس و MSI این ضمانت‌ها را به مدت سه سال تمدید کردند. علاوه بر آن، شرکت گیگابایت با اعلام تمدید گارانتی مانیتورهای خود، به این روند پیوسته است تا به مشتریان خود اطمینان دهد و ارائه خدمات عالی به آن‌ها را تضمین کند. در اینجا توصیف شرکت گیگابایت در رابطه با این ویرایش آورده شده است:

شرکت گیگابایت، که یک برند پیشرو کامپیوتر در جهان محسوب می‌شود، با تعهد به ارائه رضایت بی‌نظیر مشتری و قابلیت اطمینان محصول، خوشحال است که ضمانت‌نامه ۳ ساله به‌روزرسانی شده‌ای را برای کل سری مانیتورهای بازی QD OLED خود، از جمله نسخه‌های CO49DQ، FO32U2P، FO32U3، FO2، MO34WQC و MO34WQC2 معرفی می‌کند. این افزایش در پوشش گارانتی نشان می‌دهد که این شرکت بر دوام و عملکرد مانیتورهای بازی پیشرفته خود تأکید می‌کند.

ضمانت ۳ ساله تمدید شده با هدف ارائه آرامش به کاربران و محافظت در برابر مشکلات احتمالی حفظ تصویر پانل، تضمین تجربه بازی و سرگرمی بدون عیب و نقص در مدت طولانی‌تر است. شرکت گیگابایت نه تنها به ارائه فناوری پیشرفته، بلکه پشتیبانی و خدمات قوی به مشتریان خود شهرت دارد.

-گیگابایت روابط عمومی

گیگابایت در تمدید ضمانت مانیتور QD OLED به MSI و ASUS می‌پیوندد
گیگابایت در تمدید ضمانت مانیتور QD OLED به MSI و ASUS می‌پیوندد

دلیل تمدید ضمانت مانیتور های OLED

ما دلیل چنین تمدید ضمانت‌هایی را توضیح داده‌ایم، اما از آنجایی که بازار مانیتورهای OLED در مدت اخیر شروع به رشد کرده‌اند، شرکت‌ها از معایب مرتبط با این فناوری نیز آگاه هستند، به همین دلیل است که تصمیم گرفته‌اند اقداماتی برای حمایت از مشتری انجام دهند. پیکسل‌های مانیتورهای OLED از مواد آلی ساخته شده‌اند که با قرار گرفتن در معرض جریان الکتریکی نور را ساطع می‌کنند. استفاده ناهموار از پیکسل منجر به تخریب این مواد آلی و در نتیجه عدم تعادل درخشندگی می‌شود و در نهایت به دلیل بی‌توجهی مصرف کننده، این موضوع در برخی سناریوها مورد توجه قرار نمی‌گیرد و منجر به حوادث سوختگی خواهد شد.

ببینید:

دیدن شرکت‌هایی مانند گیگابایت، ایسوس و ام‌اس‌آی که ضمانت مانیتورهای خود را تمدید می‌کنند بسیار عالی است، زیرا این نشان می‌دهد که شرکت‌ها چقدر در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود فعال هستند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.