گیگابایت با معرفی مانیتورهای جدید AORUS FO48U و CO49DQ OLED، بازار را تصرف می‌کند

همانطور که انتظار می‌رفت، شرکت گیگابایت با قدرت و دست پر در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۴ شرکت کرده و بخش قابل توجهی از ویترین آن را نمایشگرهای موجود و جدید از جمله مانیتورهای بازی جدید ۴۸ اینچی OLED AORUS FO48U و نسخه ۴۹ اینچی OLED AORUS CO49DQ تشکیل می‌داد. در طول این نمایشگاه، شرکت گیگابایت اطلاعات بیشتری در مورد مانیتورهای فعلی خود، از جمله AORUS مبتنی بر بازی، و همچنین مانیتورهای چندرسانه‌ای و استاندارد گیمینگ سری G و GS را فاش کرد.

محصول پرچمدار و ستاره نمایشگاه صفحه نمایش‌ها در رویداد CES 2024 شرکت گیگابایت، مطمئناً مجموعه مانیتورهای OLED AORUS بود که شامل نسخه‌های CO49DQ، MO34WQC2، FO32U2P و FO48U است. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این مانیتورهای جدید می‌پردازیم.

مشخصات مانیتورهای جدید AORUS FO48U و CO49DQ OLED

مانیتور بزرگ ۳۴ اینچی AORUS MO34WQC2 OLED با رزولوشن ۳۴۴۰×۱۴۴۰ WQHD و نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز مطمئناً دیدنی خواهد بود. این مانیتور دارای گواهینامه AMD FreeSync Premium است، زمان پاسخگویی GTG 0.03 میلی‌ثانیه دارد، همچنین سوئیچ KVM یکپارچه دارد و دو ورودی DisplayPort 1.4 و دو ورودی HDMI 2.1 را نیز ارائه می‌کند.

گیگابایت با معرفی مانیتورهای جدید AORUS FO48U و CO49DQ OLED، بازار را تصرف می‌کند
مانیتور ۳۴ اینچی AORUS MO34WQC2 OLED

نسخه CO49DQ نیز یکی دیگر از محصولاتی است که مورد توجه قرار گرفته است. این مانیتور ۴۹ اینچی ۱۰ بیتی OLED با رزولوشن ۵۱۲۰×۱۴۴۰، با وجود اینکه از سوئیچ KVM پشتیبانی نمی‌کند، کیفیت تصویر قابل توجهی را با ۹۹ درصد DCI P3 ارائه می‌دهد اما همچنان به نرخ رفرش ۱۴۴ وفادار مانده است. همچنین این نسخه دارای گواهینامه AMD FreeSync Premium است و از دو ورودی DisplayPort 1.4 و دو ورودی HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند، اما فاقد سوئیچ KVM یکپارچه است.

گیگابایت با معرفی مانیتورهای جدید AORUS FO48U و CO49DQ OLED، بازار را تصرف می‌کند
مانیتور ۴۹ اینچی AORUS CO49DQ OLED

سری AORUS FO شامل دو مانیتور FO32U2P و FO48U است که هر دو مانیتور گیمینگ OLED با رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ UHD هستند. نسخه FO32U2P نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز را با پنل رنگی ۱۰ بیتی و ۹۹ درصد DCI P3 ارائه می‌دهد و همچنین گواهینامه AMD FreeSync Premium را دریافت کرده است. این مانیتور علاوه بر یک ورودی DisplayPort 2.1 و یک ورودی mini DisplayPort 2.1، یک خروجی full size DisplayPort 2.1 نیز دارد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا چندین مانیتور را به صورت پشت سرهم (daisy chain) به یکدیگر متصل کند. این ویژگی در برخی شرایط و نیازهای خاص ممکن است مفید باشد، به عنوان مثال زمانی که نیاز به نمایش تصاویر روی چندین صفحه نمایش دارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.