گیم‌پلی بازی Harry Potter: Quidditch Champions لو رفت

گیم‌پلی بازی Harry Potter: Quidditch Champions لو رفت

یک ماه پیش هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ (Harry Potter: Quidditch Champions) به صورت رسمی معرفی شد و اکنون گیم‌پلی بازی توسط یک استریمر لو رفته است.

یک استریمر قرارداد NDA خود را زیر پا گذشته و ویدئویی از گیم‌پلی پلی‌تست بازی Harry Potter: Quidditch Champions را لو داده است. پلی تست هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ از روز گذشته آغاز شده و خیلی سریع ویدئویی از آن لو رفت. شما در این بازی می‌توانید یک نقش برای خود انتخاب و حتی شخصیت و جارو خود را شخصی‌سازی کنید. 


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم مانند هری پاتر برای تماشای یک ماجراجویی جادوییتجربه جادو هاگوارتز در دیگر آثار سینمای فانتزی
15 فیلم مانند هری پاتر برای تماشای یک ماجراجویی جادویی15 فیلم مانند هری پاتر برای تماشای یک ماجراجویی جادویی

توسعه بازی Quidditch Champions برعهده استودیو Unbroken قرار دارد و کمپانی برادران وارنر آن را منتشر می‌کند. ویدئو لو رفته نشان دهنده شباهت رابط کاربری این بازی با Hogwarts Legacy است، اما استایل Quidditch Champions بیشتر کارتونی بوده و از رنگ‌های روشن استفاده می‌کند. شما می‌توانید ویدئو لو رفته را در زیر مشاهده کنید:

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

اینکه بازی کوئیدیچ در هاگوارتز لگاسی وجود نداشت، باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران شده بود. با این وجود برادران وارنر در حال ساخت یک عنوان اختصاصی برای این ورزش بودند. استودیو Unbroken ساخت Quidditch Champions را از چند سال پیش آغاز کرده بود و بازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. 

تاریخ عرضه Quidditch Champions هنوز مشخص نشده ولی احتمالا در سال جاری برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. 


مطلب پیشنهادی:۵ خط داستانی دنیای جادوگری هری پاتر که پتانسیل ساخت فیلم دارنداز فیلم‌های ورزشی تا تاریخی در دنیای هری پاتر
۵ خط داستانی دنیای جادوگری هری پاتر که پتانسیل ساخت فیلم دارند۵ خط داستانی دنیای جادوگری هری پاتر که پتانسیل ساخت فیلم دارند


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

گیم‌پلی بازی Harry Potter: Quidditch Champions لو رفت - ویجیاتوگیم‌پلی بازی Harry Potter: Quidditch Champions لو رفت - ویجیاتو
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب ویجیاتو، روی تصویر بالا کلیک کنید!

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.