گوگل پیکسل ۸a با قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دوربین عرضه خواهد شد

اخیرا روند افشای اطلاعات پیرامون گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۸a شتاب بیش‌تری پیدا کرده و اکنون تصاویر تبلیغاتی این محصول در فضای آنلاین منتشر شده است. این تصاویر در راستای دستیابی به درکی بهتر از عملکرد گوشی به کاربران کمک می‌کنند.

بر این اساس گوگل پیکسل ۸a مجهز به تراشه تنسور G3، دوربین با قابلیت‌های هوش مصنوعی و ویژگی‌های بهترین برداشت (Best Take) و Audio Magic Eraser، Night Sight، ویژگی تماس با صدای شفاف و کریستالی حتی هنگام حضور تماس‌گیرنده در یک مکان شلوغ و پر سروصدا، شارژ سریع، باتری قابل اطمینان برای تمام مدت روز و گواهینامه حفاظتی IP67 در برابر نفوذ آب و گردوغبار خواهد بود.

این گوشی میان‌رده دقیقا همانند مدل‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو از آپدیت‌های امنیتی برای مدت ۷ سال بهره‌مند خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها فروش این محصول از روز ۱۶ مه (۲۷ اردیبهشت ماه) یعنی ۲ روز پس از معرفی رسمی احتمالی آن در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل موسوم به Google I/O آغاز خواهد شد. اطلاعات و شایعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که گوگل پیکسل ۸a مجهز به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد بود.

محتوای تبلیغاتی گوگل پیکسل ۸a

از جنبه پیکره‌بندی حافظه نیز این دستگاه از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

سیستم دوربین دوگانه روی پنل پشتی گوشی از ماژول اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. همچنین باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی پیکسل ۸a از فناوری شارژ ۲۷ واتی در بستر سیم پشتیبانی خواهد کرد.

محتوای تبلیغاتی گوگل پیکسل ۸a

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.