گوگل پیکسل واچ جدید را بدون دکمه فیزیکی می سازد

Pixel Watch 2

اخیرا گوگل پتنتنی برای ساعت هوشمند خود ثبت کرده که در آن تغییرات ظاهری زیادی اجرا شده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دو ساعت اخیر هوشمند گوگل یعنی پیکسل واچ و پیکسل واچ ۲ دارای شباهت بسیار زیادی به هم هستند. به طوری که امکان تشخیص آنها از یکدیگر دشوار است. اما اخیرا پتنتنی توسط گوگل به ثبت رسیده که نشان می دهد طراحی پیکسل واچ ۳ متفاوت از دو نسل قبلی خواهد بود.

طبق گزارش های منتشر شده، پتنت ثبت شده توسط گوگل از وجود حسگرهای مختلف در این ساعت خبر می دهد. این حسگرها می توانند بسیاری از ژست های حرکتی مانند فشار، ضربه، لمس، سوایپ و … را تشخیص دهند.‌ با توجه به نام این پتنت که تشخیص ژست های حرکتی با فشار سنج در حاشیه گذاشته شده است، احتمالا شیوه جدیدی برای ارتباط با اپلیکیشن ها و کنترل ساعت ارائه خواهد شد. گوگل قصد دارد با ساده کردن طرح نهایی از بخش زیادی از صفحه نمایش برای ژست های حرکتی استفاده نکند.

در این پتنت به نقایص موجود در قاب و دکمه ها اشاره دارد و می گوید این نقص ها مانع از ضدآب کردن دستگاه و همچنین دشواری روند ساخت آن خواهد شد. بکارگیری دکمه های چرخان اگر چه بسیار کاربردی است اما برای ساخت آن به پیچیدگی های زیادی نیاز بوده و قطعات ساخت آن نیز بسیار ریز هستند. طراحی جدید گوگل استفاده از دکمه ها و سایر منافذ را به حداقل رسانده است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.