گوگل فروش دامنه سطح بالای ing. را شروع کرد

google ing domain 1 6541e8b7e302e52c0a9bacfb

سرویس Google Registry درحال راه‌اندازی دامین جدید و سرگرم‌کننده‌ی ing. است و این خبر باعث می‌شود بسیاری از افراد به‌فکر ثبت دامنه‌های جذاب با پسوند مذکور باشند.

کریستینا یه از گوگل با انتشار پست وبلاگی اعلام کرد کاربران اکنون می‌توانند دامین‌های ing. را به‌عنوان بخشی از دوره‌ی دسترسی اولیه‌ ثبت کنند و البته برای انجام این‌کار باید هزینه‌ی اضافه نیز پرداخت شود. هزینه‌ی مذکور به‌طور روزانه تا ۵ دسامبر (۱۴ آذر ۱۴۰۲) کاهش می‌یابد و دامنه‌های ثبت‌شده در این تاریخ رسماً دردسترس عموم قرار خواهند گرفت.

برخی از کلمات برای ثبت دامین با پسوند ing. واقعاً گران هستند و برای خرید آن‌ها باید بین ۳۸,۹۹۹ تا ۱۲۹,۹۹۹ دلار در سال پرداخت کنید. البته با کمی جست‌وجو می‌توان دامین‌های جذاب و ارزان‌قیمت نیز پیدا کرد.

پست وبلاگی Google Registery نشان می‌دهد این شرکت همچنین درحال کار روی دامنه‌ی سطح‌بالای meme. است. این پسوند نیز مثل ing. ابتدا با دوره‌ی ثبت‌نام اولیه‌ و محدود آغاز خواهد شد. علاقه‌مندان به ثبت دامین meme. نیز می‌توانند از ۲۸ نوامبر (۷ آذر ۱۴۰۲) نسبت‌به خرید اولیه اقدام کنند. این دامین جدید نیز از تاریخ ۵ دسامبر دردسترس عموم قرار خواهد گرفت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.