گوگل عرضه فاینال فانتزی ۷ ریبرث را به سبک خود جشن گرفت

صفحه‌ی جست و جوی گوگل را می‌توان یکی از بهترین ابزارهای این موتور جست و جوگر برای تبلیغ دانست. هر از چندگاهی گوگل این صفحه را به سبک خاص خود تغییر داده و کاربران با کلیک روی آن به محتوای جالبی دست پیدا می‌کنند. حال این شرکت تصمیم گرفته تا عرضه جدیدترین بازی فاینال فانتزی (Final Fantasy) را به سبک خود جشن بگیرد و صفحه‌ی جست و جوی خود را تغییر دهد.

بازی فاینال فانتزی ۷ ریبرث (Final Fantasy 7 Rebirth) در اصل دنباله بازسازی فاینال فانتزی ۷ (Final Fantasy 7 Remake) است. این بازی با استقبال بسیار خوبی از طرف طرفداران روبرو شد و همینطور اینکه توانست نمرات بسیار خوبی کسب کند. همین مورد باعث شد تا توجه گوگل نیز به این بازی جلب شده و یک ایستر اگ (Easter Egg) در صفحه خود قرار بدهد.

اگر شما کلمه Chocobo را سرچ کنید، در ابتدا با تصویر یک موجود زرد رنگ روبرو خواهید شد. این موجودات در بازی فاینال فانتزی ۷ ریبرث نقش مهمی داشته و در دنیای آن وجود دارند. حال اگر شما کمی صبر کنید یک دکمه زرد رنگ نیز نمایان می‌شود.با کلیک روی این دکمه شما با چیز جالبی روبرو می‌شوید.

بازی فاینال فانتزی 7

بازی فاینال فانتزی ۷ ریبرث از لحاظ بصری به شدت زیبا و جذاب طراحی شده است.

زمانی که شما روی این دکمه کلیک کنید، صفحه شروع به لرزش کرده و یکی از این موجودات ظاهر می‌شود. سپس اگر چند بار این دکمه را فشار دهید تعداد این موجودات بیشتر شده و به طور ناگهانی پشت تعدادی از آن‌ها یکی از کرکترهای بازی یعنی کلاد (Cloud) با یک شمشیر بزرگ حضور دارد.

این ایستر اگ به نوبه خود جالب و بامزه بوده و از طرفی یک تبلیغ بسیار خوب برای بازی فاینال فانتزی ۷ ریبرث است. البته این بازی برای موفقیت نیازی به این کار نداشت اما همین موارد برای بسیاری از کاربران جذاب است. سری بازی فاینال فانتزی به شدت محبوب و مشهور هستند و شرکت سازنده نیز با این روش‌ها محبوبیت این عناوین را بیشتر هم میکند.

google final fantasy

بازی فاینال فانتزی ریبرث توانست نمرات بسیار خوبی از منتقدان کسب کند. این بازی به بهترین نحو به چیزی که بازسازی بازی فاینال فانتزی ۷ در سال ۲۰۲۰ پایه گذاری کرده بود وفادار بوده و ایده‌های جدیدی در آن پیاده کرده است. همینطور اینکه این بازی یکی از بهترین عناوین سبک نقش آفرینی و اکشن عرضه شده در چند سال اخیر است. همینطور اینکه از لحاظ گرافیکی کیفیت بسیار بالایی داشته که باعث شده طرفداران فاینال فانتزی به شدت از آن راضی باشند. نکته جالب اینجاست که عملکرد این بازی نیز بسیار خوب بوده و در ابتدای عرضه مشکلات زیادی نداشت.

منبع: IGN

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.