گوگل دست‌بردار نیست: تمسخر نحوه تبلیغ آیفون توسط اپل

pixel 8 ad 1

گوگل در قسمت جدید کمپین تبلیغاتی BestPhonesForever# از طریق پیکسل ۸ پرو خود به تمسخر نحوه تبلیغ آیفون توسط اپل پرداخته است.

گوگل از مدت‌ها قبل کمپین تبلیغاتی جالبی تحت عنوان BestPhonesForever# را آغاز کرده که این پویش از سری ویدیوهایی تشکیل می‌شود که ویژگی‌های برتر پیکسل را به معرض نمایش می‌گذارد و از طرفی هم به تمسخر نحوه تبلیغ آیفون توسط اپل می‌پردازد. در همین راستا گوگل که هفته پیش از دو گوشی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو رونمایی کرد حالا در این سری ویدئوی تبلیغاتی خود به رقابت با سری آیفون ۱۵ می‌پردازد. به‌نظر ادامه این روند می‌تواند جایگاه بازار اپل در آمریکا را به خطر بیاندازد.

بیشتر بخوانید: تمسخر اپل توسط گوگل به علت مهاجرت دیرهنگام به پورت USB-C [+ویدیو]

تمسخر نحوه تبلیغ آیفون توسط اپل

جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی گوگل، در کانال یوتیوب Made by Google منتشر شده که طی آن دوباره شاهد طعنه‌زدن به اپل و آیفون هستیم. طبق سناریوی ویدئوی منتشرشده از سوی گوگل، آیفون کارگردانی ویدئوی تبلیغاتی جهت معرفی پیکسل ۸ پرو را بر عهده گرفته است.

پیکسل قصد دارد تا قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را به‌صورت ویژه نمایش دهد؛ اما آیفون پیکسل ۸ پرو را از این نوع تبلیغ منصرف کرده و به عقیده آن مردم در پی قابلیت گوشی‌های هوشمند نیستند و تنها به ظاهر آن‌ها توجه می‌کنند.

درواقع گوگل در ویدئوی جدید، تیزرهای تبلیغاتی اپل را به سخره گرفته و بر این عقیده است که آیفون قابلیتی جهت تبلیغ‌ ندارد و به همین جهت ویدئوهای تبلیغاتی بی‌محتوایی تهیه می‌کند. بعد از اتمام دیالوگ‌های آیفون و پیکسل، فیلم‌برداری به اتمام می‌رسد و معرفی پیکسل ۸ پرو با ویدئوی تبلیغاتی مشابه با آیفون‌ها صورت می‌پذیرد.

ویدئوهای تبلیغاتی BestPhonesForever# گوگل طی مدت اندکی که پخش می‌شود، مخاطب‌های زیادی را به خود جذب کرده که شامل طرفداران گوشی‌های پیکسل و آیفون می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تمسخر نحوه تبلیغ آیفون توسط اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.