گوگل آنالتیکس: ۶۰ درصد محتوای وب تکراری است!

fb duplicate content 1

اینترنت شبکه کامپیوتری خارق‌العاده و تقریبا رایگانی است که دسترسی به همه چیز را مهیا کرد و در آن زندگی آنلاین خیلی از افراد اهمیت فراوانی برایشان پیدا کرده است، با این حال طبق گزارش اخیر گوگل به نظر می‌رسد که محتوای تکراری و جعلی نیز زیاد در اینترنت وجود دارد و این غول اینترنتی اذعان کرده که نزدیک به ۶۰ درصد محتوای وب تکراری است.

رویداد اخیر گوگل در خصوص سرچ کردن در اینترنت اخیراً در سنگاپور برگزار شد و طبق گفته‌های تحلیل‌گر وب گوگل اظهار شد که ۶۰ درصد از محتوای موجود در اینترنت تکراری است. طبق گفته‌های گوگل، محتوای تکراری که در دامنه‌های اینترنتی شناسایی می‌شوند در برخی موارد دقیقا مشابه مطالب دیگر است و در دیگر موارد شباهت‌های وجود دارد اما تماماً مشابه مطلب اصلی نیست. بنابراین، بدین منظور برای سئو و بهینه‌سازی بهتر توصیه شده که وب‌سایت‌ها از مطالب اینچنینی صرف نظر کنند و در عوض محتوای اختصاصی و منحصر به فرد را تولید کنند.

با این حال مشخص نیست که مطالب ترجمه شده نیز شامل این موضوع می‌شود یا خیر اما تولید محتوای اختصاصی نیز برای اکثر سایت‌ها در تمام مواقع آسان نیست. این شرکت محبوب اینترنتی با این حال جزئیات بیشتری دیگری در این خصوص را به اشتراک نگذاشته است. اعلام این خبر توسط گوگل می‌تواند بر بسیاری از توسعه‌دهندگان و خالقین محتوای آنلاین تاثیر بگذارد  وشاید همین نیز زمینه ساز برخی تحولات در این بخش باشد.

در همین راستا برخی محتوای آنلاین نیز که شامل ارائه توضیحات برای خرید کالا می‌شود و الزامات قانونی نیز در این خصوص وجود دارد شاید باعث ایجاد تشابه شود و احتمالا نمی‌توان یک دارو را با دو نوع تشریح مشخصات در زمان فروش بر روی وب فروخت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.