گوشی Redmi K70 Pro نسخه لامبورگینی Squadra Corse با قیمت ۶۴۸ دلار عرضه شد

download 23

شرکت ردمی جدیدترین گوشی خود یعنی گوشی Redmi K70 Pro را با ظاهری متفاوت و تم اتومبیل لامبورگینی Squadra Corse به بازار عرضه کرد.

در انتهای نوامبر، شرکت ردمی، موبایل‌های سری K70 را در چین معرفی کرد و اکنون نسخه محدود این گوشی با ظاهری الهام گیرنده از طراحی خودروی Lamborghini Squadra Corse را به بازار عرضه کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این K70 Pro همکاری ویژه‌ای بین Redmi و بخش موتوراسپورت لامبورگینی است. این نسخه ویژه اکنون در چین عرضه شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی Redmi K70 Pro

گوشی هوشمند Lamborghini Squadra Corse Redmi K70 Pro دارای یک ماژول دوربین شکل Y و طراحی باریک با ساختار الیاف کربن سیاه است. این طراحی با گزینه‌های رنگی سبز و زرد برجسته که از خودروی لامبورگینی Essenza SCV12 الهام گرفته شده است، تکمیل می‌شود.

به جز جذابیت بصری، نسخه محدود Lamborghini Squadra Corse Redmi K70 Pro در واقع مشخصات Redmi K70 Pro استاندارد را به همراه دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش OLED TCL C8 با سایز ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن ۲K و نرخ تازه سازی ۱۲۰Hz است. صفحه نمایش با پشتیبانی HDR10+ و Dolby Vision و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه همراه است. مجموعه دوربین شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل با OIS، یک واحد تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسل با زوم ۲ برابر و یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی است.

در دل گوشی، پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 قرار داده شده و با یک کانفیگ ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه UFS 4 ارائه می‌شود. این دستگاه شامل یک سیستم تخلیه حرارت به مساحت ۵،۰۰۰ میلیمتر مربع است تا عملکرد بهینه را تضمین کند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی نیز از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین، در بخش نرم‌افزار، ردمی K70 پرو با سیستم‌عامل HyperOS مبتنی بر Android 14 کار می‌کند و دارای مشخصاتی دیگر مانند USB-C، WiFi-7، NFC، IR Blaster و Bluetooth 5.4 است. علاوه بر این، دارای موتور هپتیک لرزشی خطی محور و در محور X برای تجربه کاربری بهتر است.

نسخه محدود Redmi K70 Pro در حال حاضر در چین با قیمت ۴،۵۹۹ یوان (حدودا ۶۴۸ دلار) به فروش می‌رسد. اگرچه این گوشی به طور رسمی در خارج از چین در دسترس نیست، مشتریان جهانی می‌توانند آن را از طریق برخی سایت‌های خرده‌فروشی آنلاین سفارش دهند. اما باید به این نکته توجه داشت که قیمت این گوشی در بازارهای جهانی چیزی در حدود ۱۲۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسخه جدید گوشی Redmi K70 Pro چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.