گوشی Nokia C02 جدیدترین محصول اقتصادی نوکیا معرفی شد

پیش از شروع کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلونا، نوکیا از گوشی جدید اقتصادی خود با نام Nokia C02 رونمایی کرد. از نظر مشخصات این دستگاه کاملا اقتصادی و پایه است، اما چند نکته جالب درخصوص آن وجود دارد یکی وجود جک هدفون و دیگر گواهینامه IP52. البته باتری آن نیز قابل جدا شدن است که مشخصه جالبی در سال ۲۰۲۳ به حساب می‌آید.

مشخصات گوشی Nokia C02

نوکیا سی۰۲ دارای یک نمایشگر ۵.۴۵ اینچی LCD با رزرولوشن FWVGA+ و نسبت تصویر ۱۸:۹ است. دوربین سلفی این دستگاه ۲ مگاپیکسلی بوده و در قاب پشتی آن یک دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی در کنار فلش LED قرار گرفته است. این گوشی دارای قاب از جنس پلی‌کربنات بوده و پشت آن پوشش نانو دارد.

گوشی Nokia C02

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این دستگاه قابل جدا شدن است. نوکیا دو اسلات برای سیم‌کارت و یکی برای کارت حافظه microSD در نظر گرفته است. متأسفانه پورت شارژ این دستگاه از نوع microUSB بوده و با نهایت سرعت ۵ وات باتری را شارژ می‌کند.

نوکیا اشاره‌ای به نام چیپست به‌کار رفته شده در C02 نکرده است، اما این تراشه چهار هسته‌ای و با کلاک اسپید ۱.۴ گیگاهرتز است. ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. Nokia C02 با سیستم عامل اندروید ۱۲ نسخه Go راهی بازار می‌شود و تا ۲ سال بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

گوشی Nokia C02

باوجود آنکه هنوز زمان عرضه و قیمت دقیق این دستگاه اعلام نشده، پر واضح است که این گوشی یکی از اقتصادی‌ترین محصولات هوشمند نوکیا در بازار خواهد بود. C02 در دو رنگ فیروزه‌ای تیره (Dark Cyan) و ذغالی (Charcoal) در بازار ارائه خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.