گوشی HMD Pulse در وبسایت یک خرده فروشی فنلاندی رویت شد

کمپانی HMD Global اخیرا اعلام کرد که پس از چندین سال عرضه محصولات مختلف با برند نوکیا، تولید گوشی‌های هوشمند با برند اختصاصی خود را آغاز خواهد کرد. یکی از این گوشی‌ها و احتمالا اولین آنها HMD Pulse نامگذاری خواهد شد. انتشار اطلاعات گسترده درباره این محصول از اوایل ماه آوریل آغاز شد.

در آن زمان تصور می‌شد که HMD Pulse طی ماه جولای امسال به‌طور رسمی معرفی خواهد شد؛ اما اکنون مشخص شده که این محصول احتمالا بسیار زودتر از موعد زمانی مورد انتظار و در واقع طی یک هفته آینده معرفی می‌شود.

این گمانه‌زنی بر اساس فهرست منتشر شده در وبسایت خرده فروشی فنلاندی Gigantti مطرح شده است. این وبسایت به مشخصات فنی و قیمت‌گذاری ۱۷۹ یورویی برای HMD Pulse اشاره کرد؛ اما در ادامه فهرست مورد اشاره از وبسایت خرده فروشی فنلاندی حذف شد.

همچنین فهرست مذکور نشان می‌داد که گوشی جدید HMD در روز چهارشنبه ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت ماه) عرضه خواهد شد. بدیهی است که این فهرست به‌صورت اشتباهی و زودهنگام منتشر شده است؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا تاریخ اعلام شده برای عرضه گوشی دقیق بوده یا خیر. به هرحال واقعیت به‌زودی مشخص خواهد شد. البته لیست مشخصات فنی HMD Pulse مورد تائید قرار گرفته است.

بر این اساس HMD Pulse مجهز به یک نمایشگر ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۴۸۰×۷۲۰ پیکسل (اچ‌دی پلاس) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد بود. توان پردازشی این گوشی هوشمند از طریق تراشه Unisoc T606 به‌همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء تامین خواهد شد. ظرفیت باتری گوشی برابر با ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بوده و سیستم دوربین دوگانه روی پنل پشتی از ماژول اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

gsmarena 001 197

gsmarena 001 197

دوربین جلویی دستگاه از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور نیز روی لبه جانبی بدنه گوشی تعبیه خواهد شد. از جنبه نرم‌افزاری نیز HMD Pulse با سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌شود؛ اگرچه متاسفانه به جزئیات دقیق‌تری در این زمینه اشاره نشده است. با این‌حال انتظار می‌رود که شاهد به‌‌کارگیری اندروید ۱۴ باشیم.

کمپانی HMD وعده داده که این گوشی ۲ به‌روزرسانی عمده اندروید را دریافت نموده و از آپدیت‌های امنیتی برای مدت ۳ سال بهره‌مند خواهد شد. HMD Pulse از ابعاد ۱۶۳.۱۹×۷۵.۰۲×۸.۵۵ میلی‌متری و وزن ۱۹۶ گرمی برخوردار خواهد بود. گواهینامه حفاظتی IP52 مقاومت نسبی دستگاه در برابر گردوغبار و پاشیدگی آب را تضمین می‌کند. همچنین برند فنلاندی با افتخار به قابلیت بازگشایی آسان گوشی جهت انجام تعمیرات اشاره نموده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.