گوشی A74؛ ستاره‌ای که هیچ وقت عرضه نمی‌شود

انتظار داشتیم که در کنار گوشی‌های A54 و A34 و A14 گلکسی a74  هم راهی بازار شود. سری A70 سامسونگ از جمله قوی‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ و سری A به شمار می‌رفتند که البته طرفداران زیادی هم داشتند. با این حال پس از اینکه سامسونگ سری FE را راهی بازار کرد، توجه‌ها به سمت سری A7X کمتر شد. پس از عرضه A73 انتظار داشتیم که گوشی گلکسی a74  سامسونگ هم از راه برسد. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد و در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه گوشی a74 سامسونگ نخواهیم بود.

S23 FE قاتل گلکسی a74

سامسونگ در سال ۲۰۲۳ سری گلکسی A7X مخصوصا گوشی گلکسی A74 را کنسل کرد. موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این بود که هیچ وقت مشخصات گلکسی a74 فاش نشد. به همین دلیل مشخص بود که سامسونگ هیچ وقت نمی‌خواست این گوشی را راهی بازار کند. در واقع گوشی گلکسی a74 مسیری را طی کرد که گوشی S22 FE هم طی کرد. محصولاتی که هیچ وقت راهی بازار نمی‌شوند.

گوشی a74 سامسونگ کی میاد

باید بگوییم که گلکسی a74 هیچ وقت راهی بازار نخواهد شد.

چرا گوشی گلکسی a74 راهی بازار نشد؟

در حالی که سامسونگ به شکل رسمی دلایلی برای عدم ساخت این گوشی اعلام نکرده، اما می‌توان متوجه شد که چرا این اتفاق رخ داد. اولین دلیل می‌تواند این موضوع باعث شد که سامسونگ تمرکز خودش را بیشتر روی گوشی‌های رده بالا گذاشته است. به همین دلیل گوشی S23 FE امسال به جای گوشی a74 سامسونگ راهی بازار شد. سری A7X سامسونگ محصولات نسبتا قدرتمندی بودند و به احتمال زیاد مشخصات گلکسی a74 به نزدیکی به محصول قاتل پرچم‌دار می‌رسید. با این حال سامسونگ S23 FE را به جای گلکسی A74 راهی بازار کرد. در اصل می‌توانیم بگوییم که S23 FE جای A74 را گرفته و این دو گوشی با هم ترکیب شده‌اند.

عکس گوشی آ۷۴

باتوجه به ظاهر گوشی A54، به احتمال زیاد عکس گوشی آ۷۴ هم به این شکل می‌شد.

همان‌طور که گفتیم مشخص بود که هیچ وقت گوشی گلکسی A74 راهی بازار نمی‌شود. چرا که عکس گوشی آ۷۴ و حتی شایعاتی درباره مشخصات گلکسی a74 هیچ وقت منتشر نشد. سامسونگ با این کار شنانس موفقیت S23 FE را افزایش داد و همین‌طور باعث شد که کاربرانش با گزینه‌های کمتری برای خرید مواجه شوند و تنها یک گوشی قاتل پرچم‌دار برای خرید در اختیار داشته باشند.

آیا در آینده باید منتظر یک گلکسی A7X دیگر باشیم؟

با توجه به جایگاه خاص و جذابی که سری FE کسب کرده‌اند و با توجه محبوبیت فوق العاده گوشی‌های سری A5X بعید به نظر می‌رسد که دیگر شاهد A75 یا A76 باشیم.

ads

اگر یک پاور بانک ۴۰۰۰۰ با دوام نیاز دارید، اینجا معرفی کردیم.

بهترین پاوربانک ۴۰۰۰۰ میلی آمپری

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.