گوشی گلکسی M55 5G سامسونگ با دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

سامسونگ گوشی میان‌رده گلکسی M55 5G را در برزیل معرفی کرد. شایعات اولیه در مورد این دستگاه ممکن است شبیه به گلکسی A55 باشد که اخیراً در بازارهای مختلف عرضه شد. با این حال، در حالی که طراحی M55 تفاوت چندانی با A55 ندارد، سری M جدید مشخصات کاملا متفاوتی ارائه می‌دهد. در این مطلب همه مشخصات گوشی هوشمند گلکسی M55 را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات گوشی گلکسی M55 5G سامسونگ

گلکسی M55 5G دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED Plus با طراحی سوراخ پانچ است. این نمایشگر وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و اسکنر اثر انگشت درون صفحه را ارائه می‌دهد. این گوشی رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را به‌طور پیش‌فرض اجرا می‌کند.

گلکسی M55 از چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند، انرژی می‌گیرد. این چیپست با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و ویژگی‌های ارتباطی مانند وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲، NFC و پورت USB-C را ارائه می‌دهد.

گوشی گلکسی M55 5G سامسونگ با دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی معرفی شد

M55 دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس‌های ویدیویی است. پنل پشتی دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت OIS، دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌های فوق عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. این دستگاه به بلندگوهای دوگانه برای علاقه‌مندان به صدا مجهز شده و دارای ساختار پلی کربنات با استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد‌وغبار و آب است. ضخامت این محصول M55 7.8 میلی‌متر بوده و وزن آن به ۱۸۰ گرم می‌رسد.

قیمت

گوشی گلکسی M55 5G سامسونگ در برزیل با قیمت ۲۶۹۹ BZR به فروش می‌رسد که تقریباً ۵۴۰ دلار است. این دستگاه در دو رنگ سبز روشن و آبی تیره روانه بازار می‌شود. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده، M55 در بازارهای مختلف از جمله هند عرضه شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.