گوشی پوکو C65 معرفی شد

گوشی پوکو C65 جایگزین مدل قبلی خود؛ یعنی C55 است. این گوشی با قابلیت‌های بهبود یافته‌ای مانند نرخ تازه‌سازی بالا برای نمایشگر، دوربین بهتر و شارژ سریعتر عرضه می‌شود. پنل جلویی Poco C65 میزبان صفحه‌نمایش ۶.۷۴ اینچی از نوع IPS LCD دارد که محتوا را با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ نمایش می‌دهد؛ همچنین نرخ تازه‌سازی این محصول ۹۰ هرتز و روشنایی آن نیز به ۶۰۰ نیت می‌رسد. صفحه‌نمایش این محصول گواهینامه TUV برای کاهش نور آبی و کاهش نور DC را نیز دارد.

دوربین سلفی این محصول ۸ مگاپیکسل است که نسبت به مدل C55 که لنز ۵ مگاپیکسلی داشت پیشرفت کرده است. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان دوربین دوگانه است که لنز اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل و لنز ماکروی آن نیز ۲ مگاپیکسل است. دوربین ماکروی پوکو C65 عملکرد بهتری نسبت به حسگر سنجش عمق نسل قبلی دارد.

Poco C65 یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی دارد و به درگاه USB Type-C مجهز شده است؛ همچنین درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری نیز برای وصل کردن هدفون دارد. گوشی Poco C65 مانند نسل قبلی خود از تراشه هلیو G85 با اندازه ۱۲ نانومتری مدیاتک استفاده می‌کند که با رم‌های ۶ و ۸ گیگابایتی در دسترس است؛ همچنین این محصول را می‌توانید با حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خریداری کنید.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.