گوشی وان پلاس ۱۲ در تست دوام درخشان ظاهر شد

یک ماه از ورود آخرین پرچمدار سری گوشی‌های وان پلاس به بازارهای جهانی می‌گذرد. وان پلاس ۱۲ در مقایسه با نسخه قبلی خود دارای ارتقای قابل‌توجهی است. این تغییر شامل دوربین پریسکوپ، شارژ بی‌سیم و فناوری Aqua Touch است. اکنون، گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ تحت آزمایش دوام کانال JerryRigEverything قرار گرفته است. از آنجاییکه وان پلاس سابقه ضعیفی در یکپارچگی ساختاری وان پلاس ۱۰ پرو، ۱۰T و حتی ۱۱ داشت، این مورد ارزش بررسی دارد.

وان پلاس ۱۲ تست دوام را بدون آسیب پشت سر گذاشت

وان پلاس ۱۲ دارای فناوری Aqua Touch این شرکت بوده و با دست‌های مرطوب قابل استفاده است. کسانی که تست‌های دوام زک را تماشا می‌کنند ممکن است با اکثر قطعات آشنا باشند. با این حال، اینبار یوتیوبر معروف آزمایش وان پلاس ۱۲ را با پاشیدن دو قطره آب روی صفحه آن شروع می‌کند. ما آیفون ۱۵ پرو و گلکسی S24 اولترا را نیز در مقایسه داریم. زک با استفاده از هر حرف الفبا در هر سه دستگاه، جمله‌ای را تایپ می‌کند. او از Swipe Text و پیشنهادهای پیش‌بینی معمولی استفاده می‌کند. فناوری Aqua Touch در وان پلاس ۱۲ بسیار خوب عمل کرد ‌و حتی گلکسی S24 اولترا نیز عملکرد خوبی داشت.

گوشی وان پلاس 12 در تست دوام درخشان  ظاهر شد

با این حال، آیفون ۱۵ پرو در تست لمس مرطوب به‌طور کامل شکست خورد. زیرا یوتیوبر قادر به نوشتن کلمه‌ای با حرکت تند کشیدن نیست. علاوه بر این، تلفن با انتخاب H به جای حذف، ورودی های نادرست را ثبت کرد.

زک به آزمایش خراش ادامه می‌دهد و شروع به خراشیدن صفحه‌نمایش محافظ گوریلا گلس Victus 2 روی وان پلاس ۱۲ می‌کند. طبق معمول، دستگاه در سطح ۶ و با شیارهای عمیق‌تر در سطح ۷ خراشیده می‌شود. قاب آلومینیومی تلفن در آزمون خراش‌ها خط خورده است، اما روی پشته شیشه‌ای با سطح متنوع خطی دیده نمی‌شود. سنسورهای دوربین نیز با یک شیشه ضخیم پوشانده شده‌اند تا کاربران نگران کثیف‌شدن لنز نباشند. با این حال، یوتیوبر اضافه می کند که یک ضربه تصادفی می‌تواند این پتانسیل را داشته باشد که همه دوربین‌ها را به یکباره از بین ببرد. اسکنر اثر انگشت نوری نیز بی‌عیب‌و‌نقص کار می‌کند.

در نهایت، استرس‌زاترین بخش تست دوام این است که زک سعی می‌کند وان پلاس ۱۲ را از پشت خم کند و خمش جزئی قابل‌توجه است. با این حال، از سمت جلو، دستگاه در نزدیکی ماژول دوربین و آنتن‌ها خم می‌شود. خوشبختانه، این دستگاه برخلاف مدل‌های قبلی خود، بدون هیچ آسیب فاجعه‌باری از تست خمش جان سالم به‌در می‌برد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.