گوشی هوشمند وان پلاس Nord CE 4 مشخصات جذاب عرضه شد

گوشی هوشمند وان پلاس Nord CE 4 برای بازار جهانی معرفی شده است. این دستگاه ظاهری مشابه وان پلاس Ace 3 دارد که ماه گذشته در چین عرضه شد، اما دارای چند ویژگی متفاوت است. وان پلاس Nord CE 4 دارای مشخصات جذاب و ارتقای قابل‌توجهی در بخش طراحی بوده و یک محصول میان‌رده محسوب می‌شود.

مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس Nord CE 4

وان پلاس Nord CE 4 دارای یک قاب مسطح با دکمه‌های روشن/خاموش و تنظیم صدا در سمت راست و یک نوار لغزنده هشدار سه مرحله‌ای در لبه سمت چپ است. پنل پشتی دارای یک ماژول دوربین به شکل قرص است. این دستگاه دارای گواهی IP54 مقاوم در برابر گرد‌وغبار و آب است.

از نظر صفحه‌نمایش، وان پلاس Nord CE 4 دارای نمایشگر AMOLED با اندازه ۶.۷ اینچ و رزولوشن FHD+ است. این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت و گواهی HDR10 است. این گوشی هوشمند همچنین دارای فناوری صفحه‌نمایش Aquatouch است که در گوشی‌های پریمیوم وان پلاس ۱۲ وجود دارد. این بدان معناست که کاربران می توانند با دست‌های خیس از دستگاه استفاده کنند.

در بخش تصویربرداری، وان پلاس Nord CE 4 دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی است که از یک سنسور اصلی ۱/۱.۹۵ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-600 با OIS و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نبر در جلو وجود دارد. این دستگاه قادر به فیلمبرداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم‌برثانیه است. گفته می‌شود که الگوریتم RAW HDR تصاویر غنی‌تر و واقعی‌تری تولید می‌کند.

گوشی هوشمند وان پلاس Nord CE 4 مشخصات جذاب عرضه شد

نسخه جهانی وان پلاس Nord CE 4 به پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در مقایسه با اسنپدراگون ۷+ نسل ۳ در Ace 3V مجهز شده است. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم به همراه فناوری رم مجازی ۸ گیگابایت است. گوشی جدید وان پلاس در گزینه‌های ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می‌شود. این گوشی هوشمند انرژی خود را از واحد باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی تأمین می‌کند. این دستگاه دارای یک موتور سلامت باتری است که گفته می‌شود چرخه شارژ را برای پشتیبانی تا چهار سال افزایش می‌دهد.

از نظر نرم‌افزاری، وان پلاس Nord CE 4 با OxygenOS 14 مبتنی‌بر سیستم.عامل اندروید ۱۴ پیش‌فرض عرضه می‌شود. تایید شده است که این گوشی دو سال به‌روز‌رسانی سیستم‌عامل را دریافت می‌کند. گزینه‌های اتصال این دستگاه شامل وای‌فای۶، بلوتوث ۵.۴، پورت USB-C و GPS می‌شود.

قیمت وان پلاس Nord CE 4

در هند، قیمت وان پلاس Nord CE 4 از ۲۴۹۹۹ روپیه (۳۰۰ دلار) برای نسخه پایه ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود، در حالی که گزینه ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۲۶۹۹۹ روپیه (۳۲۴ دلار) روانه بازار خواهد شد. این دستگاه در رنگ‌های کروم تیره و سنگ مرمر موجود است. هنوز از عرضه این گوشی در سایر بازارهای جهانی خبری در دست نداریم؛ اما به نظر می‌رسد که وان پلاس برای عرضه این گوشی در سایر کشورها نیز برنامه‌ریزی کرده است. بنابراین ورود این میان‌رده به ایران دور از انتظار نخواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.