گوشی‌ هوشمند اوپو A3 پرو با گواهی IP69 و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی معرفی شد

اوپو گوشی‌ هوشمند میان‌رده اوپو A3 پرو را در چین معرفی کرد. نکته جالب در مورد دستگاه جدید اوپو این است که اولین گوشی هوشمند چند ماه اخیر است که گواهینامه IP69، IP68 و IP66 را دریافت کرده است. این شرکت ادعا می‌کند که اوپو A3 پرو یک گوشی هوشمند کاملا ضدآب است که می‌تواند دربرابر آب گرم، پاشش آب و اسپری آب قوی مقاومت کند.

اوپو A3 پرو به محافظ شیشه کریستال اوپو در جلو و پشت مجهز شده است. علاوه بر این، این اولین گوشی هوشمندی است که گواهی ۵ ستاره طلایی SGS سوئیس را دریافت کرده و همچنین تست مقاومت دربرابر ضربه استاندارد نظامی ملی را در چین گذرانده است. از این رو، اوپو ادعا می کند که A3 پرو در برابر سقوط و خط‌و‌خش مقاوم است. در ادامه این مطلب نگاهی به مشخصات و قیمت گوشی جدید اوپو خواهیم داشت.

مشخصات گوشی‌ هوشمند اوپو A3 پرو

گوشی‌ هوشمند اوپو A3 پرو با گواهی IP69 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی معرفی شد

اوپو A3 پرو دارای یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی امولد است که وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تا ۹۵۰ نیت روشنایی را ارائه می‌دهد. این دستگاه به حسگر اثر انگشت درون‌صفحه‌ای برای امنیت بیشتر مجهز شده و رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

A3 پرو دارای چیپست دایمنسیتی ۷۰۵۰ است. این گوشی میان‌رده به ۸ گیگابایت / ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x، ۱۲ گیگابایت رم مجازی و ۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی کار می‌کند.

گوشی جدید اوپو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو دارد. در پشت نیز میزبان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. در حالی که دوربین جلو از فیلمبرداری FHD تا ۳۰ فریم‌در‌ثانیه پشتیبانی می‌کند، دوربین اصلی از فیلمبرداری ۴K تا ۳۰ فریم‌درثانیه پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این دستگاه مشخصات دیگری مانند دو سیم‌کارت، ۵G، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۳، GPS و پورت USB-C را ارائه می‌دهد.

قیمت

گوشی هوشمند اوپو A3 پرو در سه گزینه ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت در چین معرفی شده است. این مدل ها ۱۹۹۹ یوان (۲۷۵ دلار)، ۲۱۹۹ یوان (۳۰۰ دلار) و ۲۴۹۹ یوان (۳۴۵ دلار) قیمت دارند. این گوشی در رنگ‌های لاجوردی، آبی (پشت چرمی) و صورتی (پشت چرمی) وجود دارد. اوپو در مورد اینکه این محصول را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد یا خیر ، هنوز صحبتی نکرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.