گوشی هواوی Enjoy 70 با دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

هواوی بی‌سروصدا گوشی هواوی Enjoy 70 را در بازار چین معرفی کرده است. این دستگاه با طراحی زیبایی مشابه سری پرچمداران P60 روانه بازار می‌شود و در عین حال مشخصات میان‌رده را نیز در خود جای داده است. این مدل جدید با تکیه بر موفقیت نسل قبلی خود، Enjoy 60، صفحه‌نمایش با‌کیفیت و باتری قوی خود را حفظ کرده است. در ادامه نگاهی داریم به آنچه در انتظار خریداران احتمالی Enjoy 70 است.

معرفی هواوی Enjoy 70

هواوی Enjoy 70 با شماره مدل FGD-AL00، دارای یک پنل LCD قطره‌ای است که وضوح HD+ 720 x 1600 پیکسل را ارائه می‌کند و از نرخ نوسازی معمولی ۶۰ هرتز برای بهره می‌برد.

Enjoy 70 از چیپست قدیمی Kirin 710A بهره می‌برد و این یعنی از اتصال ۵G پشتیبانی نمیکند. این دستگاه به ۸ گیگابایت رم مجهز است و در دو گزینه ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. Enjoy 70 یک باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی دارد. این گوشی با رابط کاربری Harmony OS 4 پیش‌فرض در بازار حضور می‌یابد.

گوشی هواوی Enjoy 70 با دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی معرفی شد

در جلو، Enjoy 70 دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است. پنل پشتی آن به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. برای امنیت، یک حسگر اثرانگشت در کناره تعبیه شده است. این گوشی دارای ویژگی های دیگری مانند وای فای، بلوتوث ۵.۱، GPS، NFC، پورت USB-C و حسگر اثر انگشت است. علاوه بر این، یک کلید فیزیکی «Enjoy X» روی آن وجود دارد که می‌توان آن را برای نمایش شبکه‌ای از نه برنامه که اغلب استفاده می‌شوند، به‌کار گرفت. این کلید همچنین از فشار طولانی و دابل کلیک برای راه‌اندازی برنامه‌ها و دسترسی به سایر عملکردها پشتیبانی می‌کند.

قیمت هواوی Enjoy 70

هواوی Enjoy 70 در دو گزینه عرضه می‌شود: ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی. این مدل‌ها به ترتیب ۱۱۹۹ یوان (۱۷۰ دلار) و ۱۳۹۹ یوان (۲۰۰ دلار) قیمت دارند. این گوشی در رنگ‌ها مشکی، سفید و سبز وجود دارد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی Enjoy 70 در دسترس نیست.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.