گوشی نوبیا Z50S پرو با لنز ۳۵ میلی‌متری معرفی شد

ZTE به تازگی گوشی هوشمند جدیدی به‌ نام نوبیا Z50S پرو را در سه رنگ معرفی کرد. دو مدل از این گوشی‌ها دوربین پشتی برآمده با بدنه‌‌ای با بافتی شبیه چرم دارند. مدل سوم به جای چرم از یخ الهام گرفته شده است و جزیره‌ دوربین پشتی آن با حلقه‌ای جذاب تزئین شده است.

معرفی گوشی نوبیا Z50S پرو

هر سه مدل این محصول دارای دوربین برجسته هستند و این ویژگی یکی از مشخصه‌های اصلی این گوشی جدید محسوب می‌شود. ستاره نمایش لنز ۳۵ میلی‌متری این محصول است. دوربین اصلی نوبیا Z50S پرو از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۴۹ اینچی بسیار بزرگ بهره می‌برد و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، گوشی جدید نوبیا به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض با لنز ۱۳ میلی‌متری (۱۲۵ درجه FoV، f/2.0) مجهز شده است که می‌تواند به عنوان یک دوربین ماکرو با زوم دوبرابری عمل کند. این لنز می‌تواند با فوکوس ۲.۵ سانتی‌متر بر ۱ اینچ نیز کار کند. همچنین، اگر می‌خواهید از دور عکس بگیرید، یک لنز تله ۸۰ میلی‌متری (OIS، f/2.4) با یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در پشت دستگاه تعبیه شده است.

گوشی نوبیا Z50S پرو با لنز 35 میلی‌متری معرفی شد

در جلوی دستگاه، صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۷۸ اینچی امولد Z50S پرو با وضوح ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰ پیکسل (۴۵۲ppi، ۲۰:۹) به چشم می‌خورد. این نمایشگر پنلی ۱۰ بیتی با پوشش ۱۰۰٪ DCI-P3 است و از سیستم کاهش نور DC و PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

این محصول به اندازه گوشی‌های سری ردمجیک روی بازی متمرکز نیست، اما چندان هم از آنها عقب نمانده است. نمایشگر این دستگاه با فرکانس ۱۲۰ هرتز کار می‌کند و از نزخ نمونه‌برداری لمسی ۱۰۰۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. (نمونه‌گیری ۷۲۰ هرتز هنگام رهگیری چندین انگشت).

این دستگاه به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ بوده؛ نسخه‌ای که با هسته اصلی ۳.۳۶ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی تقویت‌شده است. . این چیپست با محفظه‌ بخار بزرگ ۴۲۳۳ میلی‌متر مربعی، خنک می‌شود.

گاین گوشی از باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می.کند. طبق گفته ZTE، این دستگاه با استفاده متمتوسط بیش از ۳۷ ساعت دوام می‌آورد. در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تنها ۵ درصد شارژ برای ۶ ساعت استفاده از این محصول و یک تماس ۳۰ دقیقه‌ای در وی‌چت کافی است.

عرضه گوشی نوبیا Z50S پرو

ZTE نوبیا Z50S پرو همین حالا در چین پیش خرید می‌شود، اما فروش آن از ۲۷ جولای (پنجشنبه آینده) شروع می‌شود.

این گوشی در چندین نسخه و در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکی روانه بازار خواهد شد. قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی این محصول با رم ۱۲ گیگابایتی ۵۱۵ دلار است. این محصول در نسخه‌های یک ترابایتی با رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایت نیز دردسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید که نسخه سفید کمی گران‌تر است و قیمت آن ۱۰۰ یوان بیشتر از رنگ‌های مشکی یا خاکی است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.