گوشی مقاوم OUKITEL WP30 Pro با شارژ سریع ۱۲۰ واتی رونمایی شد

در چشم‌انداز همیشه درحال تکامل گوشی های هوشمند مقاوم، OUKITEL یکی از پرچمداران مورد انتظار خود، WP30 Pro را معرفی‌ می‌کند. این دستگاه همزمان با رویداد خرید Double 11 رونمایی می‌شود و ممکن نبود زمانبندی بی‌نقص‌تر از این باشد. در این مرایم مصرف‌کنندگان این فرصت انحصاری را دارند تا با تخفیف‌های بی‌سابقه، ویژگی‌های پیشرفته این دستگاه را تجربه کنند. در ادامه این مطلب جزئیاتی را در مورد ویژگی‌های WP30 Pro با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات OUKITEL WP30 Pro

گوشی OUKITEL WP30 Pro به پردازنده MediaTek Dimensity 8050 مجهز شده است که دارای پیکربندی هشت هسته‌ای با حداکثر سرعت ۳ گیگاهرتز است. این مشخصه به کاربران تجربه‌ای پاسخگو و کارآمد برای کارهای مختلف، از بازی گرفته تا مصرف چند‌رسانه‌ای ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی های قابل توجه WP30 Pro قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی آن است. این امر شارژ سریع را تضمین می‌کند و به کاربران اجازه می.دهد ۵۰ درصد از ظرفیت باتری ۱۱۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را تنها در عرض ۱۵ دقیقه پر کنند. این ویژگی برای افرادی که برنامه‌های زمانی فشرده‌ای دارند مناسب است و نیاز به زمان‌های طولانی شارژ را از بین می‌برد.

WP30 Pro دارای حافظه داخلی سخاوتمندانه با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم (قابل ارتقا تا ۲۴ گیگابایت) است. این دستگاه با استفاده از فناوری UFS3.1 دسترسی سریع به داده‌ها را با سرعت ۱۸۰۰ مگابایت بر ثانیه تضمین میکند. این فضای ذخیره‌سازی کافی برای کاربرانی که با فایل‌ها و برنامه‌های بزرگ سروکار دارند مفید است.

گوشی مقاوم OUKITEL WP30 Pro با شارژ سریع 120 واتی رونمایی شد

سیستم دوربین WP30 Pro که به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ مجهز شده است، عکس‌هایی با جزئیات ثبت می‌کند. دوربین جلو یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی سونی است که با یک دوربین دید در شب ۲۰ مگاپیکسلی سونی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی همراه است. این مجموعه به طیف وسیعی از نیازهای عکاسی، از عکس های روزمره گرفته تا کلوزآپ‌های تخصصی پاسخ می‌دهد.

WP30 Pro با ابعاد ۱۷۷x483x619 میلی‌متر، از نمایشگر جلویی ۶.۷۸ اینچی و صفحه‌نمایش پشتی AMOLED 1.8 اینچی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش‌ها گزینه‌های تعامل شخصی‌سازی.شده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد. فیبر کربن ارتقا‌یافته در پشت دستگاه نیز دوام و جذابیت آن را افزایش می‌دهد.

WP30 Pro با مشخصات نظامی MIL-STD-810H مطابقت دارد و دارای رتبه‌بندی IP68 و IP69K است. این گواهینامه‌ها مقاومت دستگاه در برابر گرد‌وغبار، آب و دوام در محیط‌های چالش‌برانگیز را تضمین می‌کنند. از طرفی، پشتیبانی eSIM به تطبیق.پذیری دستگاه می.افزاید و آن را به گزینه‌ای مناسب برای ماجراجویی‌های مختلف تبدیل می‌کند.

در طول اولین فروش AliExpress از ۱۱ تا ۱۷ نوامبر، OUKITEL WP30 Pro با قیمت اولیه ۳۳۹.۹۹ دلار دردسترس خواهد بود.

OUKITEL WP30 Pro یک گزینه کاربردی و غنی از ویژگی‌های عالی در بازار گوشی‌های هوشمند است. این گوشی با تمرکز بر عملکرد، شارژ کارآمد، فضای ذخیره‌سازی کافی و دوام، نیازهای کاربرانی را که عملکرد را بر ویژگی‌های ظاهری ترجیح می‌دهند، برآورده می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.