گوشی شارپ Aquos R8 از نمایشگر ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد

در بازاری که تحت تسلط شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل است، بیشتر اوقات برندهای دیگری که گوشی‌های هوشمند بسیار قوی ارائه می‌کنند، نادیده گرفته می‌شوند و در نهایت به کلی فراموش می‌شوند. شارپ یکی از این شرکت‌ها است که هر ساله گوشی های هوشمند قدرتمندی در ژاپن عرضه می‌کند و امسال نیز نوبت سری پرچمدار شارپ Aquos R8 است.

اگر با برند شارپ بیشتر آشنا شوید، متوجه خواهید شد که همیشه دستگاه‌هایی با کیفیت و کارایی بالا روانه بازار می‌کند. بنابراین بسیار ناامیدکننده است که این گوشی‌های هوشمند این برند به بازار جهانی راه پیدا نمی‌کنند. گوشی جدید Aquos R8 شارپ برای کاربران ژاپنی که به دنبال دستگاهی با عملکرد قوی هستند، گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود.

مشخصات گوشی هوشمند شارپ Aquos R8

شارپ Aquos R8 از یک مدل پایه و یک مدل پرو تشکیل شده است. هر دو دستگاه مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با رم LPDDR5x، فضای ذخیره‌سازی فوق‌العاده سریع UFS 4.0 و حداکثر ۲۵۶ گیگابیت حافظه داخلی با اسلات کارت microSD هستند. نسخه پایه این گوشی فقط ۸ گیگ رم دارد، در حالی که نسخه پرو دارای ۱۲ گیگ رم است.

گفتنی است که درگاه کارت MicroSD تنها شگفتی این دستگاه نیست و سری شارپ Aquos R8 دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز می‌باشد. علاوه بر آن، این گوشی دارای گواهی IP68 در برابر گرد و غبار و آب است و نسخه پرو آن از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر بهره می‌برد. در پنل جلویی، شارپ Aquos R8 پرو میزبان نمایشگر ۱۰ بیت IGZO OLED با نرخ نوسازی متغیر (از ۱ تا ۲۴۰ هرتز) است. صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی این دستگاه از رزولوشن WUXGA+ و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت بهره می‌برد. از سوی دیگر، نسخه پایه صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی با وضوح +FHD و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت دارد.

گوشی شارپ Aquos R8 از نمایشگر 240 هرتز بهره می‌برد

گوشی رده‌بالای شارپ Aquos R8 پرو در پنل پشتی دوربین اصلی با حسگر یک اینچ ۴۷.۲ مگاپیکسلی IMX989 با لنز Summicron دارد. در شارپ Aquos R8 شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۱.۵ اینچ و لنز هکتور هستیم. این گوشی از دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. اما مدل پرو از حسگر طیفی ۱۴ کاناله استفاده می‌کند. دو گوشی Aquos R8 پرو و Aquos R8 استاندارد در پنل جلویی به ترتیب دوربین سلفی ۱۲.۶ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی دارند.

هر دو نسخه شارپ Aquos R8 اندروید ۱۳ را اجرا می‌کنند و این شرکت اطمینان می‌دهد که دستگاه‌ها سه سال به‌روز‌رسانی اصلی اندروید و پنج سال آپدیت امنیتی دریافت کنند. نوع پایه از باتری ۴۵۸۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و نسخه پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. هر دو گوشی از شارژ بی‌سیم و سیمی پشتیبانی می‌کنند. تا آنجا که به قیمت و جزییات عرضه مربوط می‌شود، این دستگاه‌ها هنوز در بازار در دسترس نیستند، زیرا شرکت گفته است که در ماه جولای برای خرید در دسترس خواهند بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “گوشی شارپ Aquos R8 از نمایشگر ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.