گوشی زنفون ۱۱ اولترا ایسوس با مشخصات جذاب معرفی شد

ایسوس گوشی هوشمند زنفون ۱۱ اولترا را معرفی کرد‌. این گوشی همان ROG Phone 8 است که در ژانویه امسال رونمایی شد. با این حال، آخرین پرچمدار ارائه‌شده از برند تایوانی چند تغییر جزئی به همراه دارد. همچنین به نظر می‌رسد این شرکت از عرضه پرچمداران جمع‌و جور فاصله می‌گیرد، مگر اینکه ایسوس نسخه استاندارد زنفون ۱۱ را در آینده معرفی کند. در ادامه این مطلب مشخصات گوشی تازه معرفی‌شده زنفون ۱۱ اولترا را با شما به اشتراک می‌گذاریم‌.

مشخصات گوشی هوشمند زنفون ۱۱ اولترا ایسوس

زنفون ۱۱ اولترا دارای طراحی قاب تخت با جزیره دوربین مربعی شکل و خطوطی در نیمه پایینی پنل پشتی است و بدیهی است که خبری از برند ROG نیست. کلیدهای تنظیم صدا و پاور در سمت راست قرار دارند. کلید پاور به‌عنوان اسکنر اثر انگشت دو برابر می‌شود و همچنین از عملکرد حرکت اسکرول ایسوس پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای گواهی IP68 مقاوم در برابر گرد‌و‌غبار و آب است.

گوشی جدید ایسوس دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز است. حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و از HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. یک بریدگی سوراخ پانچ تراز وسط قرار دارد که یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو را در خود جای می‌دهد.

گوشی زنفون 11 اولترا ایسوس  با مشخصات جذاب معرفی شد

در بخش اپتیکی، این دستگاه میزبان دوربین سه.گانه پشتی است. این تنظیمات شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS و Gimbal، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی است. از نظر صدا، این گوشی هوشمند به بلندگوهای استریو تنظیم‌شده توسط دیراک مجهز شده و از Hi-Res و صدای بدون اتلاف Qualcomm aptX پشتیبانی می‌کند.

گوشی زنفون ۱۱ اولترا دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است و از ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند. یک سیستم اتلاف حرارت در داخل این محصول وجود دارد. این دستگاه از باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی بهره می‌برد. گزینه.های اتصال دستگاه عبارتند از WiFi-7، بلوتوث ۵.۳ و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون.

ایسوس زنفون ۱۱ اولترا دارای برچسب قیمت ۹۹۹ یورو برای نسخه پایه ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت است. پیکربندی بالاتر ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت ۱۰۹۹ یورو هزینه دارد. این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی آسمانی، مشکی ابدی، خاکستری مه‌آلود و شن کویری عرضه می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.