گوشی ریلمی Narzo 70x 5G صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی دارد

Narzo 70 pro 5g shades

چندی پیش خبر تولید گوشی جدید ریلمی منتشر شد. این برند چینی طی چند وقت اخیر محصولات متعددی تولید کرده؛ اکنون اطلاعات جدیدی از گوشی ریلمی Narzo 70x 5G منتشر شده که در ادامه قصد داریم آنها را بررسی کنیم.اطلاعات اخیر مشخص کردند که گوشی در تاریخ ۲۴ آوریل راه‌اندازی می‌شود. همچنین مشخص شد که در لبه‌ی بالایی صفحه‌نمایش این دستگاه سوراخ پانچی شکلی برای دوربین سلفی تعبیه شده است. گرچه هنوز این شرکت اعلام نکرده که نمایشگر گوشی ریلمی Narzo 70x 5G از نوع LCD یا AMOLED است اما گزارش‌های جدید می‌گویند که دارای نرخ نوسازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه و مشخصات کلیدی ریلمی Narzo 70x 5G فاش شد

ریلمی هنوز اطلاعات گوشی جدید خود را به طور رسمی اعلام نکرده اما قبلا تایید کرده بود که این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP54، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی خواهد بود. تمامی این مشخصات نشان می‌دهند که احتمالا با یکی از بهترین گوشی های ریلمی ۲۰۲۴ طرف هستیم.

از نظر قیمتی هم ریلمی Narzo 70x 5G کمتر از ۱۲۰۰۰ روپیه (۱۴۵ دلار / ۱۳۵ یورو) قیمت خواهد داشت و ممکن است در دسته‌بندی بهترین گوشی های میان رده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ریلمی Narzo 70x 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.