گوشی ریلمی ۱۲ با دوربین اصلی ۱۰۸MP و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

سری ریلمی ۱۲ به لطف جدیدترین نسخه اضافه‌شده به این مجموعه، Realme 12 اکنون یک مجموعه چهار عضوی است. گوشی ریلمی ۱۲ استاندارد از چیپست دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم حسگر ۳ برابری و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی بهره می‌برد.

مشخصات گوشی ریلمی ۱۲

ریلمی ۱۲ به یک صفحه‌نمایش ۶.۷۲ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. این پنل دارای حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت است و همچنین دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. ریلمی با نصب دوربین دوگانه در پشت با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM6 (دریچه دیافراگم f/1.75 و قرارگیری پیکسل ۹ به ۱) که زوم ۳ برابری در حسگر را ارائه می‌کند، عرضه شد. در پشت دستگاه یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز به چشم می‌خورد.

تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک در کنار ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است. این دستگاه اولین گوشی ریلمی با دکمه داینامیک محسوب می‌شود. دکمه پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند و همچنین می‌تواند بین ۷ عملکرد مانند راه‌اندازی اپلیکیشن دوربین و تغییر حالت مزاحم نشو با فشار طولانی، جابجا شود.

گوشی ریلمی 12 با دوربین اصلی 108MP و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

ریلمی ۱۲ رابط کاربری Realme UI 5 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را بوت می‌کند و دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به بلندگوهای استریو و جک هدفون اشاره کرد.

گوشی ریلمی ۱۲ در رنگ‌های بنفش و سبز عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه از ۱۶۹۹۹ INR (205 دلار) برای تریم ۶/۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود و نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۱۰۰۰ INR (12 دلار) گرانتر خواهد بود. فروش آزاد امروز از ساعت ۱۵ به وقت محلی شروع می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.