گوشی رد مجیک ۸S پرو معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

شرکت ZTE از گوشی رد مجیک ۸S پرو رونمایی کرد. البته این گوشی چند هفته پیش در کشور چین معرفی شده بود و حالا نسخه گلوبال آن راهی بازار می‌شود. این گوشی اولین محصولی است که از مدل ارتقا یافته تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ پس از سامسونگ استفاده می‌کند.

مشخصات نسخه گلوبال رد مجیک ۸S پرو

شرکت ZTE اعلام کرده که می‌خواهد از این تراشه به عنوان ۸+ نسل ۲ نام ببرد. تراشه‌ای که از یک هسته اصلی Cortex-X3 با فرکانس ۳٫۳۶ گیگاهرتز استفاده می‌کند. مدل معمولی از هسته با فرکانس ۳٫۲ گیگاهرتز کار می‌کند. از پردازنده گرافیکی Adreno 740 هم روی این تراشه استفاده شده که سرعت ان به ۷۱۹ مگاهرتز می‌رسد. مدل معمولی این پردازنده گرافیکی هم با فرکانس ۶۸۹ مگاهرتز کار می‌کند. به گفته شرکت رد مجیک عملکرد پردازنده ۵ درصد بیشتر و عملکرد پردازنده گرافیکی هم ۵٫۷ درصد بیشتر از مدل‌های معمولی تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ است.

گوشی رد مچیک ۸S پرو در سه رنگ Midnight، Platium و Aurora راهی بازار می‌شود. این گوشی‌ها را می‌توان با رم‌ و حافظه‌های داخلی مختلفی خریداری کرد. مدل Midnight با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. مدل Platinum با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود و مدل Aurora هم با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته مدل Aurora با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم راهی بازار خواهد شد.

Red Magic 8S Pro goes global Platinum

باتری و شارژر رد مجیگ ۸S پرو

مدل گلوبال رد مجیک ۸S پرو با شارژر ۶۵ وات راهی بازار می‌شود و این در حالی است که مدلی که در چین عرضه شد از شارژر ۸۰ وات بهره می‌برد. باتری این گوشی ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و برای شارژ کامل آن باید ۴۵ دقیقه صبر کنید.

Red Magic 8S Pro goes global Aurora

این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۱۱۱۶ در ۲۴۸۰ پیکسل برخوردار است و تا ۱۳۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. نرخ نمونه برداری لمسی این گوشی هم ۹۶۰ هرتز است. روی صفحه نمایش دوربین سلفی دیده نمی‌شود، چرا که زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. از دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسل برای این گوشی استفاده شده است.

دوربین رد مجیک S8 پرو

در پشت این گوشی سه دوربین پشت مشاهده می‌شود. دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی روی این گوشی قرار گرفته است.

Red Magic 8S Pro goes global Midnight

قیمت رد مچیک ۸S پرو

Midnight ۹۱۰ دلار
Platinum ۱۰۹۰ دلار
Aurora ۱۱۲۰ دلار

ads

جدیدترین و قدرتمندترین لپ تاپ های برند Asus را اینجا معرفی کردیم.

بهترین لپ تاپ ایسوس

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.