گوشی ردمی نوت ۱۳R پرو با دوربین دوگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

ردمی با کمترین سروصدایی از جدیدترین محصول جدید خود، گوشی ردمی نوت ۱۳R پرو در بازار چین رونمایی کرد. این نسخه به دنبال معرفی ردمی نوت ۱۳ ، نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس در ماه اکتبر رونمایی شد. در ادامه این مطلب به مشخصات، ویژگی‌ها و جزئیات قیمت این دستگاه جدید می‌پردازیم.

مشخصات و ویژگی‌های ردمی نوت ۱۳R پرو

ردمی‌ نوت ۱۳R پرو از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با طراحی مشبک بهره می‌برد. این نمایشگر وضوح Full HD + 2400 x 1080 پیکسل، نرخ نوسازی تا ۱۲۰ هرتز، روشنایی تا ۱۰۰۰ نیت، نسبت کنتراست ۵،۰۰۰،۰۰۰:۱، نرخ نمونه‌برداری لمسی آنی ۲۱۶۰ هرتز و ۱۹۲۰ میلی ‌تر هرتز را ارائه می‌دهد.

گوشی نوت ۱۳R پرو با چیپست دایمنسیتی ۶۰۸۰، ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.2 عرضه می‌شود. این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی مجهز شده و با اندروید ۱۳ مبتنی بر MIUI 14 کار می‌کند.

گوشی ردمی نوت 13R پرو با دوربین دوگانه 108 مگاپیکسلی معرفی شد

تنظیمات دوربین این دستگاه شامل یک لنز سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه پشتی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم ۳ برابر و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، این دستگاه دارای حسگر اثرانگشت کناری، بلستر IR، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، دو سیم‌کارت با پشتیبانی از ۵G، GPS، Wi-Fi 5 و بلوتوث ۵.۳ است. ابعاد آن هم ۱۶۱.۱۱ x 74.95 x 7.73 میلی‌متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است.

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت گوشی ردمی نوت ۱۳R پرو ۱۹۹۹ یوان (۲۸۰ دلار) تعیین شده است. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه می شود. این گوشی اکنون به طور رسمی برای خرید در چین فهرست شده است.

گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تغییر نام این دستگاه به پوکو X6 نئو با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در بازار هند وجود دارد. اخبار تکمیلی حاکی از آن است که سری پوکو X6، از جمله ردمب نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس، ممکن است به ترتیب با نام‌های پوکو X6 5G و پوکو X6 پرو ۵G در سطح جهانی عرضه شوند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.