گوشی ردمجیک‌ ۸S پرو با مشخصات جذاب در بازار جهانی عرضه شد

نوبیا در اوایل ماه جاری گوشی‌های هوشمند ردمجیک ۸S پرو و ردمجیک‌ ۸S پرو پلاس را در چین عرضه کرد. در حال حاضر، دستگاه اول راه خود را به بازارهای جهانی باز کرده است. مشخصات ردمجیک‌ ۸S پرو کمی نسبت به همتای چینی آن متفاوت است.

مشخصات ردمجیک‌ ۸S پرو

گوشی ردمجیک ۸ پرو مجهزبه فرم‌فاکتور جعبه‌ای با دکمه تنظیم صدا و کلید پاور در سمت چپ است. ر لبه‌ سمت راست دستگاه نیز دکمه‌های اضافه‌ مخصوص بازی تعبیه شده‌اند. پنل پشتی نیز میزبان سنسورهای سه‌گانه دوربین اصلی است که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، این گوشی از یک فن داخلی با چراغ‌های RGB در پنل پشتی بهره می‌برد.

این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED با وضوح ۲۴۸۰ در ۱۱۱۶ پیکسل، عمق رنگ ۱۰ بیتی، روشنایی ۱۳۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این صفحه‌نمایش با فناوری دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نسل چهارم که در زیر نمایشگر قرار گرفته، یکپارچه شده است. پنل پشتی دستگاه میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

ردمجیک ۸S پرو مجهز به تراشه پیشرو کوالکام اسنپدراگون نسل ۲ بوده که سرعت کلاک آن ۳.۳۶ گیگاهرتز بالاتر است. این چیپست تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 را ارائه می‌دهد. این دستگاه از سیستم خنک‌کننده ICE 12.0 و محفظه بخار فوق.العاده بزرگ (VC) 2068mm³ برای دفع گرما بهره می‌برد. این گوشی هوشمند توسط یک واحد باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌شود.

گوشی ردمجیک‌ 8S پرو با مشخصات جذاب در بازار جهانی عرضه شد

از دیگر مشخصات ردمجیک‌ ۸S پرو می‌توان به بلندگوهای دوگانه، ۳ میکروفون و موتور خطی X-Axis اشاره کرد. این دستگاه همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه است که به عنوان نمایشگر ضربان قلب نیز عمل می‌کند. گزینه‌های اتصال دستگاه نیز عبارتند از: بلوتوث ۵.۳، وای فای ۷، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری.

قیمت و زمان عرضه

این دستگاه در نسخه‌های Midnight ،Platinum و Aurora عرضه می‌شود. قیمت اولی در اروپا و آمریکا به ترتیب ۶۴۹ یورو / ۶۴۹ دلار برای نسخه‌ای با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم است. نسخه دوم با قیمت ۷۷۹ یورو / ۷۷۹ دلار برای پیکربندی ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند از ۳ آگوست برای خرید از وب‌سایت رسمی این برند دردسترس خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.