گوشی جدید ویوو با طراحی و رنگ هیجان‌انگیز لو رفت

vivo y17s diamond orange 6607a4a6bd4454ff2d899dcd

گوشی Y17s در سال ۲۰۲۳ با تراشه‌ی Helio G85 روانه‌ی بازار شد و ظاهراً ویوو قصد دارد مدل جدید این محصول را با پسوند Diamond Orange در رنگ نارنجی عرضه کند.

مدل جدید Y17s ویوو با رم ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی به‌فروش خواهد رسید. مدل‌های سبز و بنفش آن هم‌اکنون ۴ گیگابایت رم دارند.

افشاگری به‌نام پاراس گوگلانی با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق)، تصویری از طراحی مدل نارنجی ویوو Y17s به‌اشتراک گذاشت که دوربین پشتی دوگانه و فلش LED آن را نشان می‌دهد.

ویوو Y17s از نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح ۱٬۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد که روشنایی آن به ۸۴۰ نیت می‌رسد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را با رابط کاربری FunTouch 13 اجرا می‌کند.

مقالات مرتبط:

بخش جلویی ویوو Y17s میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است و روی قاب پشتی آن شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم.

Y17s باتری ۵٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد و از شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات گوشی ویوو می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵، درگاه USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و گواهی IP54 اشاره کرد.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم قیمت گوشی ویوو مدل Y17s Dimond Orange دقیقاً چقدر خواهد بود اما قطعاً در رده‌ی دستگاه‌های اقتصادی قرار خواهد گرفت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.