گوشی تاشو پیکسل فولد ۲ گوگل با پردازنده تنسور G4 در سال جاری معرفی خواهد شد

گوشی تاشو پیکسل فولد ۲ گوگل با پردازنده تنسور G4 و ۱۶ گیگابایت رم به زودی و در ماه اکتبر در کنار سری پیکسل ۹ معرفی خواهد شد.

در ماه می سال گذشته (۲۰۲۳)، شرکت گوگل با معرفی پیکسل فولد وارد بازار گوشی‌های تاشو شد. انتظار می‌رود که این برند از جانشین آن یعنی Pixel Fold 2 در سال جاری رونمایی کند. حال، گزارش جدیدی از Android Authority منتشر شده که از مشخصات کلیدی پیکسل فولد ۲ پرده برداشته است. علاوه بر این، اطلاعاتی را درباره تاریخ معرفی این گوشی فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی تاشو پیکسل فولد ۲ گوگل

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع ناشناس، گوگل در چند ماه گذشته در حال آزمایش داخلی پیکسل فولد ۲ بوده است. ظاهرا چیپستی که در نمونه‌های اولیه Pixel Fold 2 استفاده شده، با نام رمز zumapro شناخته می‌شود.

اسم رمز تراشه Tensor G3 که منبع قدرت سری پیکسل ۸ بود، zuma است. از این رو، به نظر می‌رسد که تراشه zumapro نسل بعدی این تراشه یعنی Tensor G4 خواهد بود. محض یادآوری، مدل قبلی این گوشی یعنی Pixel Fold به تراشه Tensor G2 مجهز شده بود.

گوشی تاشو پیکسل فولد 2

گوشی تاشو پیکسل فولد 2

گفته می‌شود که تراشه تنسور G4 توسط سامسونگ تولید خواهد شد و از هسته‌های Cortex-X4 و A720 و A520 برخوردار خواهد بود. نسل قبلی این گوشی تاشو دارای ۱۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 بود، در حالی که Pixel Fold 2 به عنوان یک دستگاه قدرتمندتر از ۱۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 بهره خواهد برد. به احتمال زیاد، در این گوشی دستیار Pixel AI نیز فعال خواهد شد.

تاریخ معرفی گوشی تاشو پیکسل فولد ۲ گوگل

گفته می‌شود که پیکسل Fold 2 فعلا در مرحله تست اعتبارسنجی مهندسی (EVT) است. این بدان معناست که ممکن است چندین ماه تا مرحله تولید انبوه فاصله داشته باشد.

گوگل قرار است که در اکتبر سال جاری، از گوشی‌های پیکسل ۹ و ۹ پرو رونمایی کند. انتظار می‌رود که این دو گوشی از تراشه Tensor G4 بهره ببرند. اکنون که مشخص شده پیکسل فولد ۲ نیز دارای همین تراشه خواهد بود، امکان عرضه آن در کنار سری پیکسل ۹ وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو پیکسل فولد ۲ گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.