گوشی تاشو تکنو فانتوم V2 Fold در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ قرار گرفت

شرکت تکنو پس از معرفی گوشی تاشو فانتوم وی فولد، حالا در حال کار روی نسل بعدی آن یعنی گوشی تاشو تکنو فانتوم V2 Fold است. در ادامه می‌توانید نتایج بنچمارک این گوشی را مشاهده کنید.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که تکنو در حال کار بر روی جانشین Phantom V Fold است. این گوشی که Phantom V2 Fold نام دارد، پیش از این در پایگاه داده و اطلاعات IMEI دیده شده بود. اکنون، این دستگاه بر روی پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده و برخی از مشخصات کلیدی آن مانند جزئیات سخت‌افزاری فاش شده است. اولین گوشی تاشو تکنو در مارس سال گذشته عرضه شد، از این رو زمان عرضه جانشین آن قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نتایج بنچمارک گوشی تاشو تکنو فانتوم V2 Fold

همان‌طور که گفته شد، به تازگی گوشی تکنو Phantom V2 Fold با شماره مدل AE10 در وب‌سایت Geekbench قرار گرفته است. لیست ظاهر شده در این وب‌سایت، کد مادربرد این دستگاه را معادل XYZ-MARS اعلام کرده و پیکربندی پردازنده آن را شامل چهار هسته با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز و یک هسته با فرکانس ۳.۲۰ گیگاهرتز می‌داند. به همین دلیل، این احتمال وجود دارد که گوشی تاشوی آینده تکنو به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس مدیاتک مجهز شده باشد. یعنی همان پردازنده‌ای که در نسل قبلی این گوشی (فانتوم V Fold) استفاده شده بود.

گوشی تاشو تکنو فانتوم V2 Fold
نتایج بنچمارک گوشی تاشو تکنو فانتوم V2 Fold

طبق اطلاعات موجود در این پایگاه، تکنو فانتوم V2 فولد دارای ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود و می‌توان انتظار داشت که نسخه‌هایی با رم بیشتر نیز وجود داشته باشند. از نظر نرم افزاری، گفته می‌شود که این گوشی با اندروید ۱۴ به بازار عرضه خواهد شد. از دیگر اطلاعاتی که در این وب‌سایت قرار گرفته می‌توان به نتایج تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای اشاره کرد که به ترتیب برابر ۱۲۷۳ و ۳۸۴۴ شده‌اند.

متاسفانه سایر مشخصات Tecno Phantom V2 Fold همچنان نامشخص هستند. البته به احتمال زیاد این گوشی در ماه‌های آینده، گواهی‌های بیشتری را دریافت خواهد کرد و به دنبال آن اطلاعات بیشتری درباره مشخصاتش فاش خواهد شد.

محض یادآوری، نسل قبلی این گوشی یعنی تکنو فانتوم V فولد به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی تاشو (افقی) وارد بازار شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۴۲ اینچی فول‌اچ‌دی پلاس و یک صفحه نمایش داخلی ۷.۸۵ اینچی با وضوح ۲۰۰۰ در ۲۲۹۶ پیکسل بود. هر دو نمایشگر از پنل AMOLED LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار بودند. تنظیمات دوربین پشتی نیز شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‌شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو تکنو فانتوم V2 Fold چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.