گوشی تاشو تکنو فانتوم V فلیپ (Phantom V Flip) معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی تاشو تکنو فانتوم V فلیپ به صورت رسمی معرفی شد. این محصول، اولین گوشی تاشو شرکت تکنو بوده و به نمایشگر اصلی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است.

کمپانی تکنو از اولین گوشی هشمند تاشوی خود با نام Phantom V Flip رونمایی کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: سری تکنو Pova 5 معرفی شدند [+مشخصات]

قیمت و مشخصات فنی گوشی تاشو تکنو فانتوم V فلیپ

تکنو فانتوم V فلیپ دارای یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی LTPO AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نسبت تصویر ۲۲:۹ و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. این گوشی از یک نمایشگر خارجی اولد نیز برخوردار بوده که در حلقه اطراف آن دو دوربین و یک فلاش LED قرار گرفته است. این نمایشگر ۱.۳۲ اینچی دایره‌ای شکل قادر است کاربران را از اعلان‌های جدید آگاه کند و همچنین از آن می‌توان به عنوان منظره یاب برای گرفتن تصاویر سلفی استفاده کرد.

گوشی تاشو تکنو فانتوم V فلیپ

گوشی تاشو تکنو فانتوم V فلیپ

این گوشی در بخش سخت افزار به چیپست دایمنسیتی ۸۰۵۰ مدیاتک با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز مجهز شده که قدرت آن در ترکیب با ۸ گیگابایت رم (به علاوه ۸ گیگابایت رم مجازی) و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می‌شود.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۷۳ اینچی، دیافراگم f/1.7 و قابلیت فوکوس خودکار PDAF به همراه دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی (با فوکوس خودکار) و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، سیستم دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند.

گوشی تاشو تکنو فانتوم V فلیپ

گوشی تاشو تکنو فانتوم V فلیپ

تکنو فانتوم V فلیپ با ۱۷۱ میلی متر ارتفاع و کمتر از ۷ میلی متر ضخامت (در حالت باز) انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری دو سلولی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۴۵ واتی می‌گیرد که طبق گفته شرکت تکنو تنها در ۱۵ دقیقه پنجاه درصد شارژ می‌شود. قابل ذکر است که تکنو فانتوم V Flip دارای یک دستیار شخصی سفارشی به نام EllaGPT است که عملکردی مانند Google ،Siri ،Bixby و یا Celia دارد.

شرکت تکنو، فانتوم وی فلیپ را در دو رنگ مشکی و بنفش با قیمت ۴۹۹۹۹ روپیه (معادل ۶۰۵ دلار / ۵۵۵ یورو) به بازار عرضه خواهد کرد. البته طبق گفته برخی منابع خبری قیمت این گوشی در بازارهای اروپایی ۷۰۰ یورو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو تکنو فانتوم V فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.