گوشی اوپو A98 5G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

محصول میان رده جدید شرکت اوپو یعنی گوشی اوپو A98 5G با نمایشگر فول اچ دی پلاس و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به صورت رسمی در مالزی معرفی شد.

شرکت اوپو از جدیدترین گوشی هوشمند خود در سری A با نام اوپو A98 فایوجی در کشور مالزی به صورت رسمی رونمایی کرد. این محصول میان رده از ویژگی‌های برجسته‌ای مانند صفحه نمایش بزرگ فول اچ دی پلاس، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاریسرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی جهان برای عکاسی از نظر دگزومارک معرفی شد؛ اوپو فایند ایکس ۶ پرو!

قیمت و مشخصات فنی گوشی اوپو A98 5G

گوشی اوپو A98 فایوجی دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۲ اینچی IPS LCD است که از رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نو سازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در بخش سخت افزاری به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام به همراه ۸ گیگابایت رم (به علاوه ۸ گیگابایت رم مجازی) و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و در بخش نرم افزار نیز از رابط کاربر ColorOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ استفاده می‌کند.

گوشی اوپو A98 5G

گوشی اوپو A98 5G

تنظیمات دوربین سه گانه A98 فایوجی شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک میکرولنز ۲ مگاپیکسلی با زوم ۴۰ برابر می‌شود. در جلوی گوشی هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

گوشی اوپو A98 5G

گوشی اوپو A98 5G

یکی از ویژگی‌های برجسته A98 5G باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی است که طبق گفته اوپو تنها با ۵ دقیقه شارژ انرژی لازم برای ۶ ساعت مکالمه را فراهم می‌کند. همچنین این گوشی که از ضخامت حدود ۸.۲ میلی متر و وزن تقریبا ۱۹۲ گرم برخوردار بوده با پوشش ضد اثرانگشت و ضد خش تولید شده است.

گوشی اوپو A98 5G

گوشی اوپو A98 5G

اگرچه هنوز قیمت رسمی OPPO A98 5G توسط شرکت سازنده اعلام نشده اما این گوشی در وب سایت‌های مختلف با قیمت ۱۳۹۹ رینگیت (معادل ۳۱۵ دلار) ظاهر شده است. همچنین کاربران می‌توانند برای پیش خرید این گوشی هوشمند از طریق فروشگاه‌های آنلاین و یا آفلاین اقدام کنند. گزینه‌های رنگ این گوشی نیز همچنان مشخص نیست اما طبق آنچه تبلیغات نشان می‌دهد انتظار می‌رود که دو رنگ مشکی و آبی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اوپو A98 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.