گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو با نمایشگر خمیده آمولد، تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ مدیاتک و باتری قابل تعویض به صورت رسمی در کشور چین معرفی شد.

شرکت اوپو اوایل امروز از جدیدترین گوشی سری A خود یعنی A2 Pro در کشور چین رونمایی کرد. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اوپو A38 در سکوت خبری معرفی شد [+مشخصات]

قیمت و مشخصات فنی گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو

اوپو A2 پرو دارای یک صفحه نمایش خمیده ۶.۷ اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی به چیپست دایمنسیتی ۷۰۵۰ مدیاتک مجهز شده و از حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 بهره می‌برد.

گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو

گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو

طبق قول و قرار شرکت اوپو باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی A2 پرو کم کم تا ۴ سال پس از خرید دوام می‌آورد. حتی اگر سلامت باتری ظرف ۴ سال به کمتر از ۸۰ درصد برسد، اوپو یک باتری جایگزین را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد داد. بر اساس آزمایش‌هایی که شرکت اوپو انجام داده، باتری این گوشی پس از ۱۰۰۰ بار شارژ (معادل یک بار شارژ در روز به مدت چهار سال)، ۸۸ درصد از ظرفیت اولیه خود را حفظ کرده است. این باتری از شارژ سیمی ۶۷ واتی به همراه موتور اختصاصی سلامت و تراشه قدرت برخوردار است که بر فرآیند شارژدهی نظارت کرده و از گرما و شارژ بیش از حد جلوگیری می‌کند.

گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو

گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو

در پنل پشتی این گوشی یک جزیره بزرگ دوربین با چهار بریدگی دیده می‌شود اما داخل آن تنها یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (دیافراگم f/1.7، اندازه پیکسل‌ ۰.۷ میکرومتر) و یک لنز کمکی عمق سنج ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات برجسته اوپو A2 پرو می‌توان به رابط کاربری ColorOS 13.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳، گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و اسکنر اثر انگشت داخل صفحه نمایش اشاره کرد.

اوپو A2 پرو در سه رنگ‌ مشکی، قهوه‌ای (پوشش چرم گیاهی) و بنفش با قیمت ۱۷۹۹ یوان (معادل ۲۴۸ دلار) برای مدل ۸ / ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۳۹۹ یوان (معادل ۳۳۰ دلار) برای مدل ۱۲ / ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. فروش اولیه این محصول در چین از تاریخ ۲۲ سپتامبر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.