گوشی ارزانقیمت اوپو A18 معرفی شد [+مشخصات فنی]

گوشی ارزانقیمت اوپو A18 با طراحی و مشخصات فنی مشابه اوپو A38 به صورت رسمی در امارات متحده عربی معرفی شد. این گوشی به چیپست هلیو G85 مدیاتک مجهز شده است.

شرکت اوپو از عضو جدید سری A خود در امارات متحده عربی رونمایی کرد. این گوشی رده پایین Oppo A18 نام دارد و مشخصات تقریبا یکسانی با Oppo A38 که در اوایل ماه جاری معرفی شد، دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات و ویژگی‌های این گوشی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو ۲۰۲۳

قیمت و مشخصات فنی گوشی ارزانقیمت اوپو A18

اوپو A18 دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. در بالای این نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای شکل جهت قرارگیری دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده و در پنل پشتی نیز یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه لنز کمکی عمق سنج ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی ارزانقیمت اوپو A18

گوشی ارزانقیمت اوپو A18

اوپو A18 در بخش سخت افزار به چیپست هلیو G85 مدیاتک به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی) مجهز شده و در بخش نرم افزار از رابط کاربری ColorOS 13.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ استفاده می‌کند. وظیفه تامین انرژی این دستگاه نیز بر عهده باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

در حال حاضر گوشی اوپو A18 در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس خریداران قرار گرفته است. متاسفانه هنوز قیمت این دستگاه به طور دقیق مشخص نشده اما با توجه به مشخصات انتظار می‌رود که کاربران با هزینه پایینی بتوانند این گوشی را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت اوپو A18 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.