گوشی آنر X50i پلاس با دوربین دوگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

آنر از یک گوشی میان‌رده جدید ۵G به نام Honor X50i پلاس در چین رونمایی کرد. برای یادآوری، این شرکت در جولای امسال از Honor X50 با پنل LCD 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ رونمایی کرد. X50+ که بالاتر از X50 قرار دارد، به مشخصات کلیدی مانند صفحه‌نمایش OLED 90 هرتزی، چیپست Dimensity 6080 و دوربین دوگانه پشتی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. در ادامه این مطلب به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت دستگاه می‌پردازیم.

مشخصات گوشی آنر X50i پلاس

آنر X50i پلاس دارای یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی OLED است که رزولوشن FHD+ 1080 x 2400 پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، کاهش نور PWM 3240 هرتز و تا ۲۰۰۰ نیت روشنایی را تولید می‌کند. در جلو، دستگاه مجهز به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است. جزیره دوربین پشتی منحصر‌به‌فرد آن در پشت نیز میزبان یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED است.

آنر از یک گوشی میان‌رده جدید 5G به نام Honor X50i پلاس در چین رونمایی کرد.

آنر X50i پلاس از چیپست دایمنسیتی ۶۰۸۰، ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و رابط کاربری Magic OS مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را به‌طور پیش‌فرض اجرا می‌کند. این دستگاه باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی جدید آنر به حسگر اثرانگشت جانبی مجهز شده است. ابعاد آن هم ۱۶۱.۰۵ x 74.55 x 6.78 میلی‌متر و وزن آن ۱۶۶ گرم است.

قیمت آنر X50i پلاس

آنر X50i پلاس در دو پیکربندی ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره.چ‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وارد چین شده است. این مدل‌ها به ترتیب ۱۵۹۹ یوان (۲۱۹ دلار) و ۱۷۹۹ یوان (۲۴۷ دلار) قیمت دارند و در چهار رنگ مانند صورتی، آبی، سبز و مشکی روانه بازار خواهند شد.

X50i+ رقیب خوبی برای اوپو A2 5G است که دارای صفحه‌نمایش LCD 90 هرتزی، تراشه Dimensity 6020، دوربین پشتی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. A2 دارای قیمت اولیه ۱۶۹۹ یوان (۲۳۳ دلار) است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.