گوشی‌های گلکسی A54 و A34 سامسونگ سرانجام ۲۴ اسفند از راه می‌رسند

چند ماهی است که شایعات در رابطه با گوشی‌های گلکسی A54 و A34 سامسونگ به گوش می‌رسد. از مشخصات و تاریخ عرضه گرفته تا احتمال عدم معرفی آن‌ها. تا امروز اما هیچ خبر رسمی در رابطه با این گوشی نباید، موضوعی که ممکن است سرانجام در اواخر اسفند ماه تغییر کند.

براساس گفته‌های افشاگر معروف و پرکار «@OnLeaks» که معمولاً اخبار موثقی در این زمینه ارائه می‌کند، سامسونگ تصمیم دارد گوشی‌های جدید کهکشانی سری A را در تاریخ ۱۵ مارچ (۲۴ اسفند) معرفی کند. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ تصمیم دارد یک رویداد اختصاصی به همین مناسبت برگزار کند یا تنها گوشی‌های جدید خود را از طریق یک بیانیه مطبوعاتی رونمایی خواهد کرد. اما از آنجاییکه گوشی‌های این خانواده به‌خصوص سری A5x (مثل A50، A51 و …) محصولات خوش‌فروشی برای غول کره‌ای بودند،‌ شاید برگزاری یک رویداد محتمل‌تر و شایسته‌تر برای آن‌ها باشد.

گلکسی A54 و A34 سامسونگ

از گلکسی A54 و A34 سامسونگ چه می‌دانیم؟

گلکسی A54  سامسونگ

براساس شایعات پیشین Galaxy A54 دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی ۱۲۰ هرتز AMOLED خواهد بود. چیپست آن اگزینوس ۱۳۸۰  بوده که با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با f/1.8) اصلی این گوشی را یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو همراهی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی قرار است به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پیشتبانی از شارژر ۲۵ وات مجهز شود. گواهینامه IP67 و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هم از دیگر مشخصه‌های آن خواهد بود.

گلکسی A34 سامسونگ

آنگونه که از خبرها برمی‌آید گوشی گلکسی آ۳۴ سامسونگ قرار است به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی ۱۲۰ هرتز AMOLED، پردازنده Dimensity 1080 مدیاتک، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شود. ظرفیت باتری این گوشی مشابه A54 و ۵۰۰۰ مگاپیکسلی با پیشتیبانی از شارژر ۲۵ وات خواهد بود. هر دو گوشی هم قرار است با اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5 راهی بازار شوند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.