گوشی‌های برند تکنو بار دیگر وارد بازار ایران می‌شوند

شرکت پارس نوین مدیا قصد واردات مجدد گوشی‌های برند تکنو با مدل‌هایی همچون کمون، اسپارک و غیره به بازار ایران را پس از سال ۱۳۹۷ دارد.

محصولات تکنو در پنج قاره و ۷۰ کشور فعال بوده؛ همچنین موفق به ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه اطلاعاتی این صنعت با بهره‌گیری از هزاران تصویر انسان با نژادهای مختلف شده است.

پرچمداران برند تکنو شامل مدل‌های کمون و فانتوم می‌شوند. تکنو هم‌اکنون مشغول طراحی یک اکوسیستم دیجیتالی شامل شخصیت، کسب‌وکار، خانه و لوازم جانبی هوشمند است. این برند بیش از ۴۰۰ شریک تجاری داشته و در شبکه‌ای با بیش از ۱۶۰ هزار فروشنده کار می‌کند.

در این راستا، «رضا دیهیمی»، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نوین مدیا در واکنش به پرسش خبرنگاری درباره دریافت تسهیلات توسط این شرکت از سوی دولت ایران جهت واردات گوشی‌های برند تکنو بیان داشت: «ما هیچ تسهیلاتی از دولت نمی‌گیریم و از ۲۸ تا ۴۰ روز در صف تخصیص ارز هستیم و بین ۳۰ تا ۶۰ روز در صف تامین ارز می‌مانیم. درحال حاضر ۲۲ روز است که جنس‌مان در گمرک است و هیچ خدمات خاصی دریافت نمی‌کنیم.»

وی در ادامه در خصوص دلیل استقبال این شرکت از گوشی‌های برند تکنو تشریح کرد: «ما با تکنو یک قرار داد ۶ماه تا یک ساله بستیم. ما برند پارس نوین را به شکلی می‌سازیم که اگر رفع تحریم‌ شد بتوانیم با برندهای بزرگ‌تر وارد مذاکره شویم و مستقیم در ایران نماینده شویم و اگر رفع تحریم نشد، بتوانیم با یک برند تولید داخلی داشته باشیم. ما حتی با تکنو صحبت کردیم که اگر تحریم‌ها ادامه‌دار بود، با تکنو به‌صورت مشارکتی کارخانه تاسیس کنیم و موبایل تکنو را در ایران تولید کنیم.»

در این راستا تکنو با سه مدل گوشی هوشمند در بازار موبایل ایران مشارکت خواهد داشت و قرار است در ماه‌های آینده این سه مدل به ۶ مدل هم گسترش یابد. همچنین تا پایان امسال مجموعا ۱۵ مدل گوشی در بازار عرضه خواهد شد. قدرتمندترین و بهترین محصول شرکت تکنو هم پس از فانتوم سری کمون ۲۰ پرو بوده که برنده چند جایزه بین‌المللی نیز شده است.

گوشی کمون ۲۰ پرو، صفحه نمایش و دوربین بسیار پیشرفته‌ با عمق میدان شگرفی در اختیار دارد. دوربین سلفی این مدل هم از نوع ۳۲ مگاپیکسل و AI شاینیگ سلفی را تحت عنوان یک برند انحصاری ثبت کرده است. عکس‌هایی که توسط این دوربین سلفی گرفته می‌شود، میزان نوردهی و حساسیت سنسور بیشتری در برابر گوشی‌های هم‌رده‌ دارد.

بیشتر بخوانید: واردات گوشی‌های بی‌کیفیت توسط صادرکنندگان ؛ انواع محصولات ریفربیشد و ریپک در راه بازار!

بازگشت گوشی‌های برند تکنو به بازار ایران

در ادامه «پیمان وشکینی»، عضو هیئت مدیره و از مدیران برند تکنو در مورد فعالیت شرکت پارس نوین مدیا اعلام کرد: «شرکت پارس نوین مدیا در سال ۱۳۹۳ کار خود را با واردات لوازم جانبی برند ال‌جی در ایران آغاز کرد بعد از آن، مدت کوتاهی با برند جیمو همکاری کردیم. بعد از اینکه برندها به دلیل تحریم‌ها از ایران رفتند، به واردات موبایل از برندهای مختلف پرداختیم. ما در یک نمایشگاه به برند تکنو پیشنهاد همکاری و شروع فعالیت مجدد در ایران دادیم.»

به عقیده وشکینی بازار ایران به علت جمعیت زیاد و تعداد جوانان علاقه‌مند جهت انجام فعالیت‌های حوزه تکنولوژی و IT بسیار مناسب بوده، لذا آن‌ها تلاش کردند از چنین پتانسیلی به‌منظور آغاز فعالیت مجدد گوشی‌های برند تکنو در ایران بهره ببرند.

به همین جهت شرکت پارس نوین مدیا از طریق دفتر خود در دبی اقدام به عقد قرارداد همکاری با تکنو کرد. گفتنی است که برند تکنو، برند اینفینیکس و برند آیتل زیرمجموعه یک هولدینگ بزرگ هستند.

گوشی‌های برند تکنو

گوشی‌های برند تکنو

عضو هیئت مدیره پارس نوین مدیا و مدیر ارشد برند تکنو در ادامه تاکید کرد: «باوجود جمعیت بالای ایران، متاسفانه برندهای بزرگ در ایران نمایندگی ندارند. بزرگ کردن سایز بازار سخت است اما کشوری همچون ایران با ۸۵ میلیون جمعیت بهترین بازار برای گسترش برند خارجی است. برند تکنو تا الان ۱۲۵ مدل را عرضه کرده است و تمرکز زیادی روی تحقیق و توسعه دارد.»

وشکینی همچنین مدعی شد که تکنو در میان ۱۰ برند برتر موبایل قرار دارد و همچنین شرکت نوین مدیا به‌عنوان واردکننده انحصاری این برند ۶ ماه گارانتی تعویض و ۱۲ ماه گارانتی خدمات پس از فروش، موبایل‌های تکنو را عرضه می‌کند.

«رضا دیهیمی»، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نوین مدیا در پایان درباره گوشی‌های برند تکنو خاطرنشان کرد: «ما برنامه داریم به یکی از برندهای اول تا سوم در حوزه فروش محصولات تلفن همراه و محصولات هوشمند تبدیل شویم. همچنین قرار است روی محصولات تاشو این برند کار کنیم. محصولات تاشو به دلیل اینکه در اوایل راه حرکت می‌کنند خیلی گران هستند اما برند تکنو در اروپا این کالاها را با ۹۹۹ دلار توزیع می‌کند یعنی نصف قیمت سایر برندها.»

در مورد قیمت گوشی‌های برند تکنو باید اشاره کرد که گوشی اسپارک GO 2023 چهار میلیون، اسپارک ۱۰ پرو، هفت میلیون و کمون ۲۰ پرو هم ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. گوشی‌های تکنو در سایت‌های دیجیکالا، کالا‌تیک و تکنولایف دارای فروش آنلاین هستند و از ۲۱ مرداد هم در بازار قابل خریداری خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص بازگشت گوشی‌های برند تکنو به بازار ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: پیوست

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.