گمانه‌زنی درباره پردازنده گلکسی S23 FE همچنان ادامه دارد

alleged galaxy s23 fe render four 649be5e91e231e7d4e4bfbe8 jpeg

سامسونگ احتمالا پیش از پایان تابستان امسال گوشی گلکسی اس ۲۳ اف ای را رونمایی می‌کند. در ابتدا انتظار می‌رفت گلکسی S23 FE پردازنده‌ی اسنپدراگون داشته باشد، اما مدتی بعد شایعه‌ها به بهره‌مندی این گوشی از پردازنده‌ی اگزینوس اشاره کردند.

دیتابیس گیک‌بنچ شایعه‌ی ناامیدکننده را تأیید می‌کند: گلکسی S23 FE سامسونگ با پردازنده‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ از راه می‌رسد.

بر اساس نوشته‌ی گیزموچاینا، گوشی Galaxy S23 FE با شماره‌مدل SM-711B و هشت گیگابایت رم و اندروید ۱۳ در گیک‌بنچ ۶ رؤیت شده و توانسته است امتیاز ۸٬۹۸۶ را کسب کند.

مطابق گیک‌بنچ، گوشی جدید سامسونگ پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس پایه‌ی ۱٫۸۲ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۲٫۸۰ گرگاهرتز دارد. مادربرد s5e9925 و تراشه‌ی گرافیکی Samsung Xclipse 920 تأیید می‌کنند که گلکسی S23 FE به پردازنده‌ی Exynos 2200 مجهز است.

پردازنده‌ی Exynos 2200 نخستین بار در گوشی‌های سری گلکسی S22 استفاده شد، اما نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود و در رقابت با Snapdragon 8 Gen 1 شکست خورد. Exynos 2200 درمقایسه‌با پردازنده‌ی Exynos 2100 که در گلکسی S21 FE استفاده شده است تنها پنج درصد پیشرفت تجربه کرد. البته پیشرفت تراشه‌ی گرافیکی به ۱۵ درصد رسید.

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند گلکسی S23 FE سامسونگ نمایشگر ۶٫۴ اینچ فول اچ‌دی پلاس AMOLED FH نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۲۵ وات دارد و از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.