گلکسی A25 سامسونگ در مراسم رسمی رندر رونمایی می شود

اولین بار اخبار مبنی بر گوشی گلکسی A25 از مراسم CAD به بیرون درز کرد. مطابق اخبار به گوش رسیده به نظر می‌رسد که CAD می‌تواند منبع خوبی برای اخبار مربوط به گلکسی A25 سامسونگ باشد؛ البته که این اخبار صرفا درمورد ظاهر گوشی هستند و قرار نیست که درمورد تغییرات شگفت انگیزی صحبت کنند.

این طور که گفته شده است، انگار گلکسی A25 در ۴ رنگ مشکی، آبی کم رنگ، لیمویی و آبی خاکستری راهی بازار خواهد شد. همچنین گفته شده که گوشی A25 سامسونگ ابعادی برابر با ۱۶۲ در ۷۷.۵ در ۸.۳ میلی‌متر دارد و صفحه نمایش آن به ۶.۴۴ اینچ می‌رسد. در ارتباط با قفل صفحه نمایش هم این طور که به نظر می‌رسد، روی دکمه Power قرار می‌گیرد.

%D8%A2 25 %DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C %D8%AD%D8%B3%DA%AF%D8%B1 %D8%A7%D8%AB%D8%B1 %D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA

بخش دیگری که درمورد آن کمی اطلاعات داریم، دوربین است. احتمالا دوربین سلفی گلکسی A25 سامسونگ ۱۳ مگاپیکسل و از نظر مابقی اطلاعات هم تقریبا شبیه A24 باشد. در ارتباط با دوربین اصلی هم احتمالا شاهد دوربین ۵۰ مگاپیکسلی باشیم.

درمورد باتری اینطور که به گوش می‌رسد، گلکسی A25 سامسونگ به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژری ۲۵ واتی برای شارژ کردن آن استفاده می‌شود. در مجموع می‌توان گفت که گلکسی A25 سامسونگ از لحاظ نرم افزاری هم با اندروید نسخه ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 به دست کاربر خواهد رسید.

A25

از نظر سخت افزاری هم اخباری که به گوش رسیده حاکی از این است که گلکسی A25 اخیراً با تراشه Exynos 1280 سامسونگ همراه با رم ۸ گیگابایتی وارد میدان Geekbench شده است، به همین دلیل بهتر است از نظر عملکرد سخت افزاری انتظارهای زیادی نداشته باشید.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.