گلکسی A15 5G با پردازنده‌ی جذاب و اندروید ۱۴ در گیک‌بنچ دیده شد

سامسونگ قصد دارد در سه ماه نخست سال ۲۰۲۴ از گوشی اقتصادی گلکسی A15 5G رونمایی کند؛ در همین راستا به تازگی شاهد افشای نتیجه‌ی بنچمارک گیک‌بنچ این محصول بوده‌ایم.

سامسونگ معمولا در سه ماه نخست هر سال علاوه بر گوشی‌های پرچم‌دار، از گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی خود هم رونمایی می‌کند. یکی از گوشی‌هایی که این شرکت کره‌ای قصد دارد به عنوان یک محصول اقتصادی در سه ماه نخست سال ۲۰۲۴ راهی بازار کند، گلکسی A15 است. محصولی که مثل A14 در دو مدل LTE و ۵G رونمایی و راهی بازار خواهد شد که به تازگی شاهد افشای نتیجه‌ی بنچمارک گیک‌بنچ مدل ۵G آن بوده‌ایم.

اینطور که از تصویر زیر پیداست، گلکسی A15 5G توانسته در بخش تک و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیاز ۶۶۴ و ۱۷۱۷ را کسب کند که با توجه به نام مادربرد و همچنین امتیاز کسب شده، می‌توان حدس زد که پردازنده‌ی به کار رفته در این محصول دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس شرکت مدیاتک خواهد بود.

بنچمارک گیک‌بنچ گلکسی A15 5G

اما نکته‌ی جالب در رابطه با این اعداد و ارقام این است که چند وقت پیش مدل ۴G گلکسی A15 را هم دقیقا با همین امتیازات در گیک‌بنچ دیده بودیم و این یعنی به احتمال زیاد سامسونگ قصد دارد برای مدل ۴G هم از پردازنده‌ای با قدرت مشابه استفاده کند. همچنین برای این دو محصول در ارزان‌ترین مدل از ۴ گیگابایت رم استفاده خواهد شد.

گلکسی A15 5G طبق شایعاتی که در اختیار داریم قرار است با نمایشگر ۶٫۵ اینچی با پنلی از جنس OLED راهی بازار شود تا بدین ترتیب نخستین گوشی اقتصادی سامسونگ با چنین پنل باکیفیتی لقب بگیرد. این پنل همچنین از وضوح +FHD و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. این گوشی روی پنل پشتی خود دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و روی پنل جلوی خود، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با طراحی قطره‌ای خواهد داشت. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی و اندروید ۱۴ سوار بر رابط کاربری One UI 6.0 هم از جمله سایر مشخصات این گوشی اقتصادی را تشکیل می‌دهند.

اینکه سامسونگ چه زمانی از این گوشی رونمایی می‌کند مشخص نیست اما اگر برنامه‌های قبلی خود شرکت را ملاک قرار دهیم، باید انتظار داشته باشیم در سه ماه نخست سال ۲۰۲۴ و بعد از معرفی سری گلکسی S24، شاهد رونمایی از این محصول هم باشیم.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Plus دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

۴۳,۹۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام

۶۰,۹۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.